“Lunsj for to ”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her å spiste lunsj, noe som var veldig godt. Jeg bestilte blåskjell og kjæresten bestilte fish and chips. Hyggelig betjening og rene lokaler.

2  Takk, marteid

Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

God fiskemat til en grei pris fra en passelig stor meny. De har få bord og bare drop-in. Noe lang ventetid på maten.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, siljefik
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Vel verdt å vente litt for å få bord. Stedet ligger lagelig til etter å ha vært på Sound of Music på Folketeateret. Gode fiskeretter til en grei pris.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, BeritL_12
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Vil bare takke for den gode maten
og finner ikke noe å trekke for

At det fullt med gjester og litt ventetid vitner bare om at noe er bra

Koselig og intimt spisested med hyggelige å dyktige servitører

Jeg tittet litt på rettene de kom med til andre gjester og kommer derfor tilbake

Dessverre kan jeg ikke si like mye bra om blinddaten jeg var på men heldigvis er det mere fisk

Dato for besøk: januar 2020
3  Takk, GisleLeonard
Anmeldt 11. desember 2019

Lite, men koselig. Dette er stedet for et fiskemåltid. På dagen er det både fiskeutsalg og kafe. På kvelden gjøres det om til restaurant. Min favoritt her er fish and ships, eller prøv noe annet velsmakende. Kan anbefales.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, fredrikunnar2018

Reisende som så på Fiskeriet Youngstorget, så også på

Har du vært i Fiskeriet Youngstorget? Del dine erfaringer!