“Sjømat”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Noe ventetid, men kan ha noe med at det var mange besøkende. Vi bestillte fish and chips, det var innertier. Servering og betjening, var en god opplevelse. Alt i alt en god opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 812erikk

Anmeldt 5. august 2021

Veldig fresh og god mat! Hyggelig og serviceminded personalet. Dessert kanskje ikke favoritt, men kom uansett mest for fisken:-D
Kommer definitivt igjen, men går et annet sted for dessert evnt tar jeg en drink som jeg ser andre anbefaler!

Takk, Columbusandme
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En opplevelse av smaker fra havet. Fiskeriet oppfyller det navnet lover. Vi spiste fiskeburger og fiskesuppe, nydelig mat. Anbefaler!

Takk, Go793603
Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god opplevelse. Hyggelig service og fiskesuppen var nydelig, blåskjellene også! Vi kosa oss skikkelig:) Tar gjerne turen hit igjen!

Dato for besøk: april 2021
Takk, miamarianno
Anmeldt 17. desember 2020 via mobile enheter

Fiskeriet har tapt seg!

Skuffende besøk (lunsj for to) ettersom fiskeriet lenge har vært et stamsted. Fortsatt gode råvarer med fersk fisk. Men dårlig service, servitør kunne verken norsk eller engelsk. Hadde nok vært lettere om vi hadde blitt opplyst om at kelneren var spansk så hadde vi heller gjort heller gitt spansken vår et forsøk.

Måtte for første gang be om salt til fiskesuppen.
Måtte vente på lunsjretten i 30 minutter, dette er vi ikke vant med på fiskeriet.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, edvardhk

Reisende som så på Fiskeriet Youngstorget, så også på

Har du vært i Fiskeriet Youngstorget? Del dine erfaringer!