“Service under enhver kritikk!”
Anmeldelse av Fiskeriet Youngstorget

Fiskeriet Youngstorget
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Fiskeriet har ved flere anledninger vært en hyggelig og smakfull opplevelse.

IKKE denne gangen!

Først må maten betales før den blir servert! Dernest kommer østers som forrett 10+ min etter at et halvkaldt hvitvinsglass er servert, uten at vinen blir presentert. Så bestilles hovedretten, som også må betales på forhånd! Hvitvinen var overraskende nok kjølig. Når vi går er det ingen av betjeningen som nedverdiger seg til å ofre oss et blikk eller si på gjensyn!!!!

Fullstendig mangel på service - eller ganske alminnelig høflighet!!!

Jeg kommer aldri mer tilbake!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 406mortenl

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Noe ventetid, men kan ha noe med at det var mange besøkende. Vi bestillte fish and chips, det var innertier. Servering og betjening, var en god opplevelse. Alt i alt en god opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 812erikk
Anmeldt 5. august 2021

Veldig fresh og god mat! Hyggelig og serviceminded personalet. Dessert kanskje ikke favoritt, men kom uansett mest for fisken:-D
Kommer definitivt igjen, men går et annet sted for dessert evnt tar jeg en drink som jeg ser andre anbefaler!

Takk, Columbusandme
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En opplevelse av smaker fra havet. Fiskeriet oppfyller det navnet lover. Vi spiste fiskeburger og fiskesuppe, nydelig mat. Anbefaler!

Takk, Go793603
Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god opplevelse. Hyggelig service og fiskesuppen var nydelig, blåskjellene også! Vi kosa oss skikkelig:) Tar gjerne turen hit igjen!

Dato for besøk: april 2021
Takk, miamarianno

Reisende som så på Fiskeriet Youngstorget, så også på

Har du vært i Fiskeriet Youngstorget? Del dine erfaringer!