“Flotte viner til rimelig pris”
Anmeldelse av New Delhi

New Delhi
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: New Delhi drives av Familien Singh fra den nordindiske delstaten Punjab. Det punjabske kjøkken et naturlig midtpunkt på menyen, men resturanten serverer retter fra hele India. Det punjabske kjøkken kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker og urter.
Anmeldt 12. november 2018

På tjuvholmen ny resturant new dehli
Flotte lokaler
God service
Nydelig mat
Og en tørr Tezza amarone som passet perfekt på en søndag.

Takk, Johnny E

Anmeldt 15. april 2018

Denne restauranten gir opplevelser som ingen andre.
Eller, lettere sagt, den ga. Bygget er kjøpt opp og restauranten leter nå etter andre lokaler.

Kan anbefales på det sterkeste, sørg for å få med indisk øl og hør på de fantastiske kelnerne.
Vi har gått hit ofte, og har nytt hvert besøk.

Når restauranten åpner igjen, som forhåpentlig er snart. (Kelneren vi snakket med mente at den skulle åpne før sommeren)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, William E
Bal S, Manager på New Delhi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei vi har åpnet nå på Tjuvholmen.

Anmeldt 3. februar 2018

Vi var en gjeng som tok turen hit for et godt og hyggelig måltid - noe det ikke ble. Det hele startet da vi skulle bestille. Tre av oss ønske å dele på to retter, da porsjoner ofte er store - slik at man ikke satt igjen med mye rester og dermed reduserer matsvinn. Dette viket ikke kelner særlig begeistret for, og spurte om disse 3 virkelig skulle dele på 2 retter.
En av gjestene ønsket å bestille bare forrett mens vi andre bare skulle ha hovedrett. Kelner sier at de ikke serverer forretter, noe som på oss virker veldig rart. Vi har fått utdelt menyer, der flere forretter er listet opp uten noe informasjon om at dette ikke serveres feks. i helgen. Kelner sier at denne personen må bestille en hovedrett, etter litt fram og tilbake går kelner med på å servere forrett
På oss virket kelner veldig arrogant og lite serviceinnstilt.

Maten var ok, du får langt bedre nanbrød andre steder i Oslo og lammekjøttet var tørt og seigt.

Dato for besøk: februar 2018
4  Takk, mrsomme
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

New Delhi har blitt et populært spisested for oss. Skal du ha god indisk mat så er dette stedet. Her er medium, medium og sterk er sterk. Ikke glem å bestill naan som er lagd i tandoor ovn! Meget god Tikka Masala og Butter Chicken. Absolutt verdt et besøk for en autentisk indisk matopplevelse.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Jonas W
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Har prøvd veldig mange indiske restauranter i Oslo! Men ingen restaurant kan slå New Dehli! Vi er stamkunder her! Verdens beste indisk mat!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, AlexiaC124

Reisende som så på New Delhi, så også på

Har du vært i New Delhi? Del dine erfaringer!