“Skikkelig skuffende opplevelse”
Anmeldelse av New Delhi

New Delhi
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: New Delhi drives av Familien Singh fra den nordindiske delstaten Punjab. Det punjabske kjøkken et naturlig midtpunkt på menyen, men resturanten serverer retter fra hele India. Det punjabske kjøkken kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker og urter.
Anmeldt 7. desember 2018

Elendig opplevelse! De flyttet inn etter Pink Elephant, men de klarte på INGEN måte å ta over stafettpinnen. Maten var MIDDELMÅDIG, og servisen var helt FRAVÆRENDE. Vi fikk aldri oppmerksomhet fra kelnerne, og når vi fikk, hadde de ikke tid til å ta imot bestillinger... Aldri har jeg blitt SÅ SKUFFET på Tjuvholmen/Aker Brygge. Fraråder ALLE å dra dit. Utrolig skuffende. Ikke gjør samme tabbe som oss!

7  Takk, Jon Erik B

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 5 personer som var ute å spiste middag. Vi ble godt mottatt og fikk gode vintips til en smakfull og innholdsrik meny.

Vennlig betjening som kunne jobbe sin. Super mat og veldig god vin som passet til maten etter oppfordring fra servitørene.

Takk, Eilev M
Anmeldt 12. november 2018

Ny adresse: Tjuvholmen allé 2, åpnet fredag 9.november 2018.
Søndag 11.november dro vi for å inspisere, og ja, forventningene var SKYHØYE, etter årevis med deilig mat, servert av den hyggelige familien Singh.
Denne gang er den alltid hyggelige Baljit som er sjef, og duverden... Jeg tror han har truffet inner-10-eren...
Stort utvalg av indisk lessk til far, kurant utvalg av vin til mor.
Og maten!
Perfekt start med det tynne brødet (som jeg aldri husker navnet på), og store hovedretter, hvor vi byttet ut den vanlige kyllingen med den GRØNNE.
Nydelig.
Nanbrødet var akkurat som det skal være, alltid korrekt laget her :-)
God og mett, helt klart, og vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, ArneBob
Anmeldt 12. november 2018

På tjuvholmen ny resturant new dehli
Flotte lokaler
God service
Nydelig mat
Og en tørr Tezza amarone som passet perfekt på en søndag.

Takk, Johnny E
Anmeldt 15. april 2018

Denne restauranten gir opplevelser som ingen andre.
Eller, lettere sagt, den ga. Bygget er kjøpt opp og restauranten leter nå etter andre lokaler.

Kan anbefales på det sterkeste, sørg for å få med indisk øl og hør på de fantastiske kelnerne.
Vi har gått hit ofte, og har nytt hvert besøk.

Når restauranten åpner igjen, som forhåpentlig er snart. (Kelneren vi snakket med mente at den skulle åpne før sommeren)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, William E
Bal S, Manager på New Delhi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei vi har åpnet nå på Tjuvholmen.

Reisende som så på New Delhi, så også på

Har du vært i New Delhi? Del dine erfaringer!