“Heftig”
Anmeldelse av New Delhi

New Delhi
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: New Delhi drives av Familien Singh fra den nordindiske delstaten Punjab. Det punjabske kjøkken et naturlig midtpunkt på menyen, men resturanten serverer retter fra hele India. Det punjabske kjøkken kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker og urter.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

God og spicy mat. Mye folk tyder på at dette er en populær plass. Gode porsjoner og hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake hit.

2  Takk, jonash91

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Beste indiske i Oslo. Nydelig mat, god stemning og toppnservice. Spiste okra fries og Butter Chicken. Topp klasse.

1  Takk, scheihansen
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var absolutt første og siste gang vi spiser her. Skuffet over maten og det så ut som servitørene og hovmesteren ikke kommunisere seg i mellom. Samtlige kom og spurte om vi trenger barnestol og om maten smaker. Har selv jobbet i restaurant bransjen, og slik oppførsel oppleves som mas av kundene!

Tilbake til maten, alle som skryter av maten må nesten ta seg en tur til de mange andre indiske restaurantene i byen. Overpriset og dårlig mat. Eneste pluss med maten var forretten.

5  Takk, FAHIQB
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et fantastisk godt måltid med indisk mat på denne restauranten på Tjuvholmen. Hyggelig resturant og god service og greie priser. Kan virkelig anbefale å dra hit.

2  Takk, HanneP501
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten og den levde opp til våre forventninger. Nydelig mat og god service. Vi hadde bestilt bord, tror ikke vi hadde fått plass ellers.

1  Takk, elisabethsletten

Reisende som så på New Delhi, så også på

Har du vært i New Delhi? Del dine erfaringer!