“Bra Indisk på Tjuvholmen”
Anmeldelse av New Delhi

New Delhi
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: New Delhi drives av Familien Singh fra den nordindiske delstaten Punjab. Det punjabske kjøkken et naturlig midtpunkt på menyen, men resturanten serverer retter fra hele India. Det punjabske kjøkken kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker og urter.
Anmeldt 9. august 2020

Vi spiste New Dehli Chicken som var meget bra og Lammeskank som var bra.
Meget hyggelig og effektiv betjening. Relativt rimelige priser.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, 974bjarnea

Anmeldt 1. august 2020

Vært her flere ganger. Veldig god indisk mat, og godt utvalg. Litt slapp betjening, men allikevel god stemning. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Y1690VAcarinas
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Beste butter chicken jeg noen gang har spist. Fantastisk gode smaker. Knallbra service og kjapp servering. Beste indiske restaurant jeg har vært på hittil. Anbefales!

1  Takk, Geir Frode H
Anmeldt 22. juli 2020

Sommeravslutning med kollegaer på New Delhi Resturant var fabelaktig. Vi valgte oss et bord ute i det fine sommerværet. Servitøren slo på varmen og serverte oss sprøstekte papardam med deilige chutney. Etter at vi bestilte maten, gikk det ganske kort tid før maten var klar. Rettene smakte veldig godt og vi hadde flere servitører innom for å fylle på og ta imot nye bestillinger. Mangosorbeten smakte utrolig godt før vi avsluttet med masala tea. Selvom vi var der i 4 timer gikk tiden fort. Vi kommer gjerne igjen og igjen

Excellent food and great service. Even the owner went around the tables with a smile and gave the extra touch

2  Takk, KaurJ9
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

God og spicy mat. Mye folk tyder på at dette er en populær plass. Gode porsjoner og hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake hit.

2  Takk, jonash91

Reisende som så på New Delhi, så også på

Har du vært i New Delhi? Del dine erfaringer!