“Skuffet”
Anmeldelse av New Delhi

New Delhi
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: New Delhi drives av Familien Singh fra den nordindiske delstaten Punjab. Det punjabske kjøkken et naturlig midtpunkt på menyen, men resturanten serverer retter fra hele India. Det punjabske kjøkken kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker og urter.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna! Har spist mye indisk (tikka massla især), men denne maten var smakløs. Smakte mild tomatsaus med yoghurt. Treg service. Eneste pluss med maten var forretten. Anbefales ikke.

4  Takk, Mariellnt

Anmeldt 16. juli 2021

Endelig fikk vi nyte smaksmeny på New Delhi ute i et fantastisk sommer vær. Vi hadde store forventninger etter å ha lest mye om restauranten. De ble i fridd, og vel så det! Servitøren hadde full oversikt over hva som stod på dagens smaksmeny, 8 retters. 4 forretter og 3 hovedretter og en dessert. Alle retter var helt nydelige, riktig balansert og styrke. Et lite minus, de kunne vært litt varmere. Her kommer vi gjerne tilbake når vi er i Oslo igjen. Bord bør bestilles, mye folk og trøkk.

Takk, 552heges
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Super god mat som levde opp til alle forventninger. Servicen var veldig god, og lokalene er flotte. I tillegg har restauranten fin beliggenhet med kort avstand til sentrum.

Takk, martinehelgz
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god atmosfære og fantstisk servise og betjening, forrettene smakte helt utmerket, hovedrettene vi bestilte var som på alle andre steder og utmerket seg ikke spesielt. Men restauranten anbefales definitivt

Dato for besøk: mai 2021
Takk, lasser284
Anmeldt 24. juni 2021

Vi ankom altfor tidlig, hadde bord fra 18.00 - noe som ikke har noe problem.
Bestemte oss for å sitte ute, i det fine været.
Følget mitt var for første gang på indisk, og ble gledelig overrasket.
Jeg måtte overtale ham innstendig om å smake grønn kylling. DEN likte han (selvsagt) svært godt. Nam!
ALT var bra, maten satt som den skulle, hyggelig og oppmerksom betjening, i det hele tatt det beste indiske stedet, nå som Benares gir seg - Karamjit jobber nå også her, på Tjuvholmen.
Jeg kan varmt anbefale deg å ta en middag her, husk både Kingfisher og Cobra, for å se hvem du liker best.
Selv blir jeg ikke enig med meg selv om hvilken som er best.

Takk, ArneBob

Reisende som så på New Delhi, så også på

Har du vært i New Delhi? Del dine erfaringer!