“Saftig kylling”
Anmeldelse av New Delhi

New Delhi
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: New Delhi drives av Familien Singh fra den nordindiske delstaten Punjab. Det punjabske kjøkken et naturlig midtpunkt på menyen, men resturanten serverer retter fra hele India. Det punjabske kjøkken kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker og urter.
Anmeldt 25. juli 2021

Me fekk servert to kyllingrettar, murgh malai tikka og butter chicken. Begge var svært saftige. Ypperelg mat. Servicen var ok, men nok litt prega av at det var travelt. Uansett, denne restauranten kan eg anbefale.

Takk, Are M

Anmeldt 25. juli 2021

Elendlig mat og elendig service skal du lete lenge etter!!! Kun plasseringen som tiltrekker folket her, vi har spist på flere indiske restauranter, men dette var virkelig skuffende, skjønner hvorfor vi kun har vært innom her en gang tidligere, da var det like skuffende for et par år siden, tenkte vi skulle gi det en sjangse til igjen, men dette var tåpelig!!! Dette var en varm sommerdagen utenom rushtid, veldig få gjester og mange ansatte!!! Ikke fred å få, kelneren sjenker vann til alle gjestene og sier "Ikke søl på menykartet", dette skal aldri en kelner si til gjestene, også stresser han deg iløpet av 5 min og spør hva du skal ha å drikke. Gjestene har såvidt fått satt seg ned og tatt en titt på menyen. Den ene retten var ikke sterk nok og ble sendt tilbake, den kom tilbake når resten av gjestene var nærmest forsynt. Mix Grill skal serveres varmt stekende, men dette var kaldt, vi har spist på flere indiske og pakistanske restauranter i oslo, selv gatekjøkken serverer mix grill varm på kullplate for å holde maten varm. Her var det ingen smak på maten, her drar kun nordmenn som ikke har smakssans og spiser indisk middag!!! Dra heller til Jaipur eller Masala politics, de har fantastisk mat og utrolig god service, og hyggelig kelner! Kommer aldri tilbake hit igjen, styr unna!!!

5  Takk, Raj1l
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna! Har spist mye indisk (tikka massla især), men denne maten var smakløs. Smakte mild tomatsaus med yoghurt. Treg service. Eneste pluss med maten var forretten. Anbefales ikke.

4  Takk, Mariellnt
Anmeldt 16. juli 2021

Endelig fikk vi nyte smaksmeny på New Delhi ute i et fantastisk sommer vær. Vi hadde store forventninger etter å ha lest mye om restauranten. De ble i fridd, og vel så det! Servitøren hadde full oversikt over hva som stod på dagens smaksmeny, 8 retters. 4 forretter og 3 hovedretter og en dessert. Alle retter var helt nydelige, riktig balansert og styrke. Et lite minus, de kunne vært litt varmere. Her kommer vi gjerne tilbake når vi er i Oslo igjen. Bord bør bestilles, mye folk og trøkk.

Takk, 552heges
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Super god mat som levde opp til alle forventninger. Servicen var veldig god, og lokalene er flotte. I tillegg har restauranten fin beliggenhet med kort avstand til sentrum.

Takk, martinehelgz

Reisende som så på New Delhi, så også på

Har du vært i New Delhi? Del dine erfaringer!