“Fantastisk kveld! ”
Anmeldelse av New Delhi

New Delhi
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: New Delhi drives av Familien Singh fra den nordindiske delstaten Punjab. Det punjabske kjøkken et naturlig midtpunkt på menyen, men resturanten serverer retter fra hele India. Det punjabske kjøkken kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker og urter.
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Bestilt bord til kl 20:00 men kommer ca 15 minutter for tidlig. Ikke noe problem da vi blir tildelt et koselig bord etter bare 5 minutter.
Deler på tre forretter (chicken popcorn, pepper garlic shrimp og marinert lam). Alt var fantastisk! Husets vin var finfin og greit priset.
Butter chicken og tandoori garlic chicken som hovedretter. Dette smakte også fantastisk!
Her får vi sitte i lang tid å kose oss med mat og drikke. Skryt til oppmerksomme og flinke servitører.

5 stjerner, vi kommer igjen!

Takk, Krydderfred

Anmeldt 4. august 2021

Vi (2.venninner) hadde bestilt bord på forhånd. Etter bare 5 minutter kommer servitøren/hovmesteren? til bordet og spør hva vi skal ha. Vi understreker at vi trenger litt mer tid, han kommer tilbake ca 5 minutter senere og spør igjen. Vi vurderer om vi skal velge 3 retters - for 599, -. Vi spesifiserer etter at vi har bestilt en forrett, hovedrett og 1 glass rødvin hver at det blir 2 retter isteden for. Vi var tydelig på at det var 2 retter vi ville ha. Vi får gode forretter og hovedretter. Når servitøren ber om dessert sier vi klart nei og at vi ikke orker, servitøren blir da tydelige skuffet og oppgitt i kroppsspråket.

Etter en stund kommer servitøren med 2 shots til oss (vi sitter litt forvirret og forstår ikke at dette er desserten). Vi hadde heller ikke bedt om dessert - vi sa jo tydelig nei!

Servitøren hadde da uoppfordret gitt oss 2 shots (spurte ikke engang hva vi ønsket til dessert). Hadde vi visst at det var desserten hadde vi jo valgt noe selv. Da vi fikk regningen var vi tydelig på at vi ikke var enige om å få dessert, retter, servitøren sa at vi ikke kunne komme etterpå og si vi ikke ønsket dessert (vi sa jo vi skulle ha 2 retter og sa nei til dessert). Servitøren oppleves kverulerende og kranglete, han slår av ca. 42 kroner på hver av oss. Ufin opplevelse rett og slett.

4  Takk, Mamarie1
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

New Dehli Tjuvholmen er Oslos beste indiske restaurant med en meny og service som rett og slett er super! Vi spiste denne gang kongekylling og New Dehli Highway red pepper Tikka (Sterk og fantastisk god).

Store porsjoner av herlig mat, fulgt av hyggelig og oppmerksom servitør

Husets vin er rimelig og god og jeg aner ikke hva som kan trekke ned denne anmeldelsen.

Enkelt og greit... indisk i Oslo - New Dehli Tjuvholmen

Takk, Baard7800
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Det begynner svært godt med en kjempe hyggelig"hovmester"som raskt finner et hyggelig bord til oss. Men så fort man har satt rumpa ned på stolen begynner den dårlig service, vi ønsker å dele en rett for personlige grunner. Det faller i dårlig smak hos servitør som sliter med å være hyggelig og smile litt bak munnbindet,
Siden vi bare skal ha en full rett med mango kylling,en mago lassi og et nan brød river servitør bort alt som heter papadom og tilbehør for det hadde vi overhodet ikke rett på siden vi bare kjøpte "halv"mat som han uhøflig meddele til oss , så her må de skjerpe seg , det er svært smålig at alle rundt oss skal få den fulle service men siden vi faktisk ikke kan spise 2 er det ingen service!

Når det kommer til maten i seg selv kommer den overordnede raskt på bordet,her er det ikke laget til hver enkel med masse produkter. Den smaker greit men ikke medium som bestilt og nan brødet var brent under og falt fra hverandre så her går alt for fort i svingene.

Men flaks for oss måtte vi betale full pris for halv mat!

3  Takk, 438christerv
Anmeldt 25. juli 2021

Me fekk servert to kyllingrettar, murgh malai tikka og butter chicken. Begge var svært saftige. Ypperelg mat. Servicen var ok, men nok litt prega av at det var travelt. Uansett, denne restauranten kan eg anbefale.

Takk, Are M

Reisende som så på New Delhi, så også på

Har du vært i New Delhi? Del dine erfaringer!