“Gode smaker.”
Anmeldelse av New Delhi

New Delhi
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: New Delhi drives av Familien Singh fra den nordindiske delstaten Punjab. Det punjabske kjøkken et naturlig midtpunkt på menyen, men resturanten serverer retter fra hele India. Det punjabske kjøkken kjennetegnes av en forkjærlighet for friske grønnsaker og urter.
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Gode smaker, litt dårlig service. Ute med kollegaer. Litt uoppmerksomme servitører. Tørr kylling. Ellers gode smaker. Variert meny. God beliggenhet.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, TrondheimsDag

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Tørr kylling.
Elendig service - ingen servitør tok kontakt etter at vi bestilte frem til vi ba om regningen.
Gikk tom for drikke rett etter at vi fikk maten servert - ingen oppfølging fra servitører. Måtte til slutt be om regningen selv om vi var klar for kaffe og dessert. Gikk videre og brukte pengene ett annet sted.

3  Takk, Arnt-Erik_1980
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Bestilt bord til kl 20:00 men kommer ca 15 minutter for tidlig. Ikke noe problem da vi blir tildelt et koselig bord etter bare 5 minutter.
Deler på tre forretter (chicken popcorn, pepper garlic shrimp og marinert lam). Alt var fantastisk! Husets vin var finfin og greit priset.
Butter chicken og tandoori garlic chicken som hovedretter. Dette smakte også fantastisk!
Her får vi sitte i lang tid å kose oss med mat og drikke. Skryt til oppmerksomme og flinke servitører.

5 stjerner, vi kommer igjen!

Takk, Fred F
Anmeldt 4. august 2021

Vi (2.venninner) hadde bestilt bord på forhånd. Etter bare 5 minutter kommer servitøren/hovmesteren? til bordet og spør hva vi skal ha. Vi understreker at vi trenger litt mer tid, han kommer tilbake ca 5 minutter senere og spør igjen. Vi vurderer om vi skal velge 3 retters - for 599, -. Vi spesifiserer etter at vi har bestilt en forrett, hovedrett og 1 glass rødvin hver at det blir 2 retter isteden for. Vi var tydelig på at det var 2 retter vi ville ha. Vi får gode forretter og hovedretter. Når servitøren ber om dessert sier vi klart nei og at vi ikke orker, servitøren blir da tydelige skuffet og oppgitt i kroppsspråket.

Etter en stund kommer servitøren med 2 shots til oss (vi sitter litt forvirret og forstår ikke at dette er desserten). Vi hadde heller ikke bedt om dessert - vi sa jo tydelig nei!

Servitøren hadde da uoppfordret gitt oss 2 shots (spurte ikke engang hva vi ønsket til dessert). Hadde vi visst at det var desserten hadde vi jo valgt noe selv. Da vi fikk regningen var vi tydelig på at vi ikke var enige om å få dessert, retter, servitøren sa at vi ikke kunne komme etterpå og si vi ikke ønsket dessert (vi sa jo vi skulle ha 2 retter og sa nei til dessert). Servitøren oppleves kverulerende og kranglete, han slår av ca. 42 kroner på hver av oss. Ufin opplevelse rett og slett.

4  Takk, Mamarie1
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

New Dehli Tjuvholmen er Oslos beste indiske restaurant med en meny og service som rett og slett er super! Vi spiste denne gang kongekylling og New Dehli Highway red pepper Tikka (Sterk og fantastisk god).

Store porsjoner av herlig mat, fulgt av hyggelig og oppmerksom servitør

Husets vin er rimelig og god og jeg aner ikke hva som kan trekke ned denne anmeldelsen.

Enkelt og greit... indisk i Oslo - New Dehli Tjuvholmen

Takk, Baard7800

Reisende som så på New Delhi, så også på

Har du vært i New Delhi? Del dine erfaringer!