“Styr for all del unna!”
Anmeldelse av Dovrehallen

Dovrehallen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Øl- og matsted sentralt plassert i Storgata. Meny med tradisjonell husmannskost, pizza, smørbrød og småretter. Lutefisk og julebord. Det er ikke mange brune resturanter igjen i Oslo by og i hvert fall ikke av denne standarden. Med førsteklasses hjemmelaget mat til hyggelige priser, tar Dovrehallen vare på de gode, gamle tradisjonene. Onsdag til lørdag: Dansekvelder med band. Svensktopper og country.
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Elendig mat og elendig service. Skitne toaletter. Trodde vi skulle få servert hjemmelaga, god mat som i gamle dager. Flytende, oversalta kålrabistappe, pinnekjøtt som smakte gammel sau, vassen og seig ribbe, lunka poteter osv. Hva har skjedd med gamle, gode Dovrehallen?

5  Takk, Anne H

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Gamle, ærverdige Dovrehallen er alltid et must når jeg besøker Tigerstaden. En fantastisk restaurant med en sjelden atmosfære. Hyggelige servitører og en meny med god, gammeldags husmannskost.
Dagens middag besto av smørbrød med stekt torskerogn med hjemmelaget remulade til forrett, og ørretfilet stekt i rømmesaus, agurksalat og kokte poteter.
Nydelig mat, og best av alt: Alltid like trivelige Cecilie sørget for at dette ble et svært så hyggelig måltid. Som alltid.
Vi gleder oss allerede til neste besøk!
⚽️

1  Takk, frodet192
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Mitt favorittsted i Oslo. Gode norske tradisjonelle retter og hyggelige kelnere i et sjarmerende interiør.

1  Takk, annetteh122
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Har besøkt dette spisestedet noen ganger nå. Er en brun pub/ spisested med god og billig husmannskost. Kort ventetid på maten.

Takk, BJØRN O
Anmeldt 2. januar 2018

Dette er et sted som "alltid" har vært der, og interiøret har nok vært det samme i alle år, så det er slitent. Men man får servert god tradisjonsrik norske retter, og når det ikke er julebordtider så er det rolig atmosfære med et behagelig lydnivå. Rask og vennlig service. Mye mat for pengene!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Dovrehallen, så også på

Har du vært i Dovrehallen? Del dine erfaringer!