“Fantastisk mat med deilig vin”
Anmeldelse av Trattoria Popolare

Trattoria Popolare
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Italiensk trattoria i den gamle direksjonsbygningen på Schous bryggeri, nederst på Grünerløkka. Popolare betyr folkelig, og det er en folkelig atmosfære som råder i de uformelle lokalene over to etasjer. Trattoria Popolare er inspirert av det autentiske italienske kjøkkenet,med ferske råvarer og rene smaker. På menyen finner du antipasti, fersk pasta laget på huset, klassiske nord-italienske retter og enkle retter fra Sør-Italia. Vinkartet inneholder over 600 viner fra hele Italia. Bordreservasjoner tas imot til 2. etasje tirsdag-lørdag, men i 1. etasje er det kun drop-in hver dag.
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 4 stk som hadde reservert bord en lørdag kveld.
Alt smakte veldig godt.
Forrett med ulike retter, kjøtt til hovedrett - risotto og polenta som tilbehør anbefales og dessert kake med sorbet - helt fantastisk.
Grappa måtte også med.
Servicen var super, folk med kunnskap og Glimt i øyet.
Definitivt tilbake hit ved en senere anledning

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jeanettej661

Anmeldt 25. november 2018

Vi var en gjeng som bestilte 5 retters, noen med vin, andre med alkoholfritt. Maten var smakfull og med passende porsjoner. Kjøtt hovedretten ble litt naken, kunne vært litt mer tilbehør.
Valget av viner passet fint til maten.
Trivelige lokaler og veldig god service

1  Takk, frodea613
Anmeldt 25. november 2018

God mat, med en mengde retter servert til alle, med vinpakke. Maten var nydelig og svært variert. Litt synd at wine pairingen ikke var helt på plass, bare omtrentlig.

Takk, christianl946
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt 5 retteren og kjk serverte oss virkelig masse gode retter .
Noen utrolige smakfulle og deilige starters, og de fulgte opp med deilige pastaretter .
Sjømaten var vi ikke så begeistret for rundt bordet men det de ikke imponerte med ved sjømaten tok de igjen på kjøttet som kom rett etter . Helt nydelig .
Knallgod service gjennom hele kvelden og gode vin anbefalinger
Alle koste seg maks , anbefales .

Takk, Bardouini
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En av de populære italienerne i byen. Men usikker på om den holder toppen fortsatt. Selv om ny og fresh i annen etasje holdt maten ikke helt mål. Men ok var det dog.

Takk, Oivind_oivind

Reisende som så på Trattoria Popolare, så også på

Har du vært i Trattoria Popolare? Del dine erfaringer!