“Dårlig service og behandling”
Anmeldelse av Trattoria Popolare

Trattoria Popolare
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Italiensk trattoria i den gamle direksjonsbygningen på Schous bryggeri, nederst på Grünerløkka. Popolare betyr folkelig, og det er en folkelig atmosfære som råder i de uformelle lokalene over to etasjer. Trattoria Popolare er inspirert av det autentiske italienske kjøkkenet,med ferske råvarer og rene smaker. På menyen finner du antipasti, fersk pasta laget på huset, klassiske nord-italienske retter og enkle retter fra Sør-Italia. Vinkartet inneholder over 600 viner fra hele Italia. Bordreservasjoner tas imot til 2. etasje tirsdag-lørdag, men i 1. etasje er det kun drop-in hver dag.
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Dårlig service og maten sto ikke til forventningene. Verken hovmester eller servitør var hyggelig eller imøtekomme, og vi satt igjen med en følelse av å være i veien gjennom hele besøket. Maten var dessverre heller ikke noe å skryte av. Entrecôten var gjennomstekt og tørr.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Coastal50081457680

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Meget bra uteservering med sol på dagen og til langt på kveld ☀️ her er det kø, selv i dag på en mandag. Litt lang ventetid på maten, ble korrekt beklaget og begrunnet med mye gjester, vann og vin kom meget raskt på bordet. Et enormt utvalg av italiensk vin, et av de beste i Oslo, og til pene priser. kr 125,- for et glass Foradori Vigneti delle Dolomiti Teroldego 2016, som koster kr 270,- for en flaske på polet er meget bra Dagens pasta var dog ikke mye å skryte av, kokt for lenge og lite smak, Men de fleste mat rettene er bedre enn den, og over middels bra. Terningkast 6 på vin, og prisnivå generelt på måltidet, men kun 4 på maten.

Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kald pasta. Altfor gjennomstekt kjøtt. Vinen som ble anbefalt passet dårlig med maten. Måtte vente lenge på (kald mat) mat, men måtte forlate bordet på sekundet.

1  Takk, onkelreisende
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Veldig hyggeleg lunsj på fortauet en forsommarsøndag. Grei mat og hyggeleg servitør. Innerestauranten er og veldig fin. Reint og pent.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 128eirikh
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

En av de dårligste italienske restaurantene jeg har vært på noensinne. Stusselig mat, overpriset, smakløst, skuffende! Fikk også anbefalt en vin av kelner som var udrikkelig.. Dessverre var servicen nesten verre enn maten. Ellers flott plassering og uteterrasse!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Kristine1290
Popolare A, Kundeansvarlig på Trattoria Popolare, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021

Hei, Kristine.
Veldig synd at du var misfornøyd med opplevelsen hos oss.
Om du har mulighet så skriv gjerne hvilken dag du var her så skal jeg ta det opp med de som jobbet.
Gav dere beskjed til servitøren på plass angående mat og vin? Om man ikke er fornøyd så er det lettere for oss å fikse problemet på plass. Kunne tatt vekk vinen fra regningen og sendt maten tilbake om den var smakløs.
Er dessverre ikke så mye annet jeg får gjort nå enn å beklage for opplevelsen.
Håper allikevel dere ønsker å komme tilbake til oss ved en annen anledning.
Mvh
Kaia, Trattoria Popolare

Reisende som så på Trattoria Popolare, så også på

Har du vært i Trattoria Popolare? Del dine erfaringer!