“Skuffende matopplevelse!”
Anmeldelse av Fragrance of the heart

Fragrance of the heart
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1 uke siden

Jeg har vært hos cafeen mange ganger og synes maten er svært god, men i dag ble jeg veldig skuffet. Vi hadde bestilt 2 forskjellige supper, en "red pepper suppe" og Cauliflower suppe.
Da jeg fikk min red pepper/paprikasuppen så var det masse olje på toppen. Suppen var ikke krydret i det hele tatt. Suppen inneholdt poteter, paprika, løk og masse soyafløte, men var nesten smaksløs. Min venninne hadde bestilt blomkålsuppen, som hadde en konsistens av potetstappe og en merkelig smak, som vi prøvde å finne ut, men var ikke sikker. Dette var vel mer enn gryte enn suppe og smaken var heler ikke noe særlig.
Dessuten tittet vi på beetroot gryte; den sa veldig overkokt ut. Synd, egentlig er det hyggelig å være på det stedet, men i dag var det vel en dårlig dag på kjøkken-

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 461annettb

Anmeldt 15. mai 2018

Jeg hadde egentlig ønsket å spise en wrap, men siden det var sent på ettermiddagen hadde de kun en wrap igjen. Det ble til at jeg tok en rå sjokolade ostekake, og jeg syntes den var både god og mektig. Man kan velge om man vil spise ute eller inne. Det er en rolig oase midt i Oslo sentrum.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Fragrance er en koselig liten kafé med god mat. Betjeningen er alltid hyggelig, og de har et godt utvalg av vegetariske og veganske retter.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, amaliereeder
Anmeldt 11. november 2017

Har vært der et gang og drinke god kaffe og spies en god suppe. Er man med i Cashback world er det sted man kan gå..

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Sorgreg
Anmeldt 5. november 2017

Spiste dagens rett (søtpotetstuing med ris og salat) her. Den var god, men kunne hatt mer krydder - ble litt tam på smak. Ellers brukbart med utvalg her til en grei pris - alt vegetariansk, noe også vegansk. Innredningen med babyblå maling på veggen minner litt om 1990-tallet, men alt i alt behagelig atmosfære og god mat.

Dato for besøk: november 2017
Takk, andrebli

Reisende som så på Fragrance of the heart, så også på

Har du vært i Fragrance of the heart? Del dine erfaringer!