The Mini Bottle Gallery
Mer interessant enn det høres ut

Anmeldt 1. juni 2018
971helen
Kent, Storbritannia
50 års feiring

Et fantastisk spennende sted å feire en 50 åring. Maten var utsøkt, vinen likeså. Vi fikk en... les mer

Anmeldt 6. mars 2016
966kari_
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 25. oktober 2018

morsomt for både liten og stor, mange overraskelser og moro. Interessant er det også, så her kan man godt slå i hjel en time! Vi har også holdt fest her og lokalene er ypperlige til det formålet!!!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Trollmor
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Så gøy! Det er flasker overalt! Det er så fantastisk flott og artig laget til med forskjellige temaer i tre etasjer. Anbefales til alle, også barn! Dumt de bare er åpen i helgene. Lørdag og søndag fra 12.00 til 16.00. Her er det faktisk t.o.m en opplevelse å gå på toalettet.
Må oppleves

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Eli S
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 1. juni 2018

Etter å ha sett dette på TV-programmet Travel Man, tenkte vi at vi skulle besøke stedet. Grunnleggeren Christian Ringnes har samlet omtrent 54 000 flasker fra hele verden, hvorav 12 000 er vist i museumet. Variasjonen er fantastisk. Det er et quirky sted og det er enda til en sklie ned i kjelleren, som min mann og jeg prøvde selv om vi er i 60-årene! Museumet er kun åpent i helgene. Jeg vil anbefale et besøk og sørg for at du tar en titt på dametoalettet!

Takk, 971helen
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Ett fantastisk sted som bare må besøkes!
Kan ikke beskrives da det må opleves
En guidet tur bør prøves

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, gr0m1
Anmeldt 17. februar 2017

Et artig museum, med en fantastisk samling av miniatyr flasker i alle former og fasonger. Alt stilt ut i flotte montere/skap med lys, og noen med lyd. Det er mye mer enn tradisjonelle "flasker", det er "flasker" formet som kjente personer, dyr, biler, fly, tema fra kjente begivenheter osv...
Mens du går rundt, kan du nyte forfriskninger fra baren. Er du i Oslo en helg (åpent lørdag og søndag), så ta deg tid - god tid - til å å besøke The Mini Bottle Gallery - det er mye artig å se. Og jeg er ganske sikker på at du aldri har sett noe liknende.

Dato for opplevelse: mars 2016
2  Takk, D9964LFanns