“Mat og fotball”

O'Learys
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Stor sportsbar midt i Oslo sentrum med 3 barer, 60 TV-skjermer og 350 sitteplasser. På menyen finner du tex-mex, sandwicher, biffer, salater, pasta, cocktails og mye mer. After work på fredager kl. 16.00-20.00 med tacobuffet til kr. 99,- inkl. drikke. Åpent til kl. 03.00 fredag og lørdag. Fri entré og aldersgrense 23.
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Glimrende sted for noen ettermiddagstimer en lørdag hvis en er glad i fotball på storskjerm. Er en ikke det bør en finne et annet sted. Vi fikk grei mat, veldig god service og 2 premier league kamper og koste oss.

2  Takk, _yvindu

Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Tilbake en tur igjen. Alltid trivelig og komme tilbake. Maten er som vannlig god og hyggelig betjening. Fikk maten fort og det var varmt inne. Ble hamburger denne gangen også. Bare topp.

Dato for besøk: november 2017
Takk, timb_rger
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Sportsbar med mange skjermer- alle ser! Og lyden var passe høy slik at man hører tv'en, men kan fortsatt snakke. Veldig hyggelig betjening. Fikk maten raskt, og den var som forventet. Felles toalettløsning er ikke det jeg liker best, men greit. En god opplevelse

Dato for besøk: november 2017
Takk, 906gudrunf
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Det er som vanlig god mat og hyggelig betjening. Spiste hamburger. Litt kaldt ved vinduet. Tok litt tid før man fink betalt. Mange skjermer hvor du kan se sport.

Dato for besøk: september 2017
Takk, timb_rger
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

O'Learys leverer alltid på sine restauranter. God mat og god service.
Denne restauranten har også uteservering mot Karl Johan.
Kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2017
Takk, arntolavs

Reisende som så på O'Learys, så også på