“Fantastisk!”
Anmeldelse av Aristoslo

Aristoslo
Anmeldt 15. august 2021

Utrolig god mat til en god pris! Fantastisk service og hyggelig personale. God gytos, pita og tzatzikien. Gresk kokk som virkelig kan det han driver med! Anbefales! Kommer tilbake neste gang jeg er i Oslo!

Takk, 268idav

Anmeldt 15. august 2021

Utrolig god mat til en billig penge, og veldig god service med hyggelig betjening. Absolutt en plass jeg skal dra igjen!

Takk, norajohannessen
Anmeldt 15. mai 2021

Beste gyros i Oslo. Hyggelige priser. Har prøvd Gyros Athens style, Pølse Athens, Kylling Athens og Gresk salat med fetaost. Vi har planer om å prøve hele menyen! Virkelig god mat!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, MartineGabor
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Anmeldt 16. februar 2021

Dato for besøk: februar 2021

Reisende som så på Aristoslo, så også på

Har du vært i Aristoslo? Del dine erfaringer!