2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Agoda.com
FindHotelUSD 136
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Som nynorskelskae sjølv vart eg særs glad då eg vart møtt i inngangen av eit sitat av Ivar Aasen.

Eit historisk, ordentleg norsk hotell. Ber preg av alderen, men likevel funksjonelle greie rom.

God service og god frukost. Litt lite allergivennlege alternativ men der var litt så eg fekk ein god frukost likevel.

Grei pris og hyggelege tilsette.

Anbefalast!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ylvahide
gmhoteloslo, Guest Relations Manager på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei,

Så hyggeleg å høyre at de hadde eit fint opphald hjå oss! Og ikkje minst at de sette pris på den nynorske kulturen som har sett sitt preg på hotellet! Velkommen attende ved eit anna høve! Ha ein fin kveld!

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Siste stedet i Oslo sentrum som serverer Norsk tradisjonsmat! Trekk for manglende smaksbilde og pluss for dagens og evnen til å følge årstidene! Service veldig variabel og noe dyrt! Mineralvann liten flaske kr 45!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bj_rnw919
gmhoteloslo, Guest Relations Manager på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei, Tusen takk for god tilbakemelding! Håpar de og vil besøkje oss ved eit seinare høve! Ha ein fin dag!

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Ett sentralt beliggende hotell som tar godt vare på gjestene sine. Vi fikk rom i 6. etasje og vi var skjermet fra mye av "støyen" fra gaten. Rommet var stort og greit møblert. Frokosten var fantastisk med bla annet hjemmelagd peppermakrell, rekesalat og lun leverpostei. Definitivt den beste hotellfrokosten vi har spist.

Takk, rolfegilt
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hei
Så hyggeleg å høyre at de likte opphaldet hjå oss - og ikkje minst at de sette pris på frukosten som blir servert på Kaffistova. Hjarteleg velkommen attende ved eit anna høve! Ha ein fin dag!

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Sentrumsnært hotell der alt fungerer, med hyggelig betjening. Typisk, men god hotellfrokost, der det meste er på plass. Rommene, badet og fellesarealer var godt rengjort. I heissjakten kunne det gjerne vært tørket støv, og nytt teppe i heisen er snart på tide... reiste derfra godt fornøyd!!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Destination281584
gmhoteloslo, Daglig leder på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hei Destination281584

Takk for fin tilbakemelding, det set vi stor pris på. Så artig at du nevner heisane, vi er fullt klar over at dei er slitte og støvtørk i sjølve heissjakta er ikkje så lett å gjennomføre. Heisane er godt brukt og har eit design som passar betre inn tidleg på starten av 90-tallet. Eg kan med glede informere om at heile heissjakta og heisane vil bli bytta ut i første kvartal 2019.

Velkommen tilbake til oss ved eit anna høve

Vennleg helsing

Bjarte Lunde
Hotelldirektør
Hotell Bondeheimen

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Generelt bra hotel, sentralt i Oslo som gir relativt bra valuta for pengene. Frokosten blir litt overfylt så man ofte må stå å vente på rene tallerkener å påfyll av enkelte typer mat. Savnet en hotel bar

Reisetype: Reiste alene
Takk, lars588
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Hei, tusen takk for nyttig tilbakemelding. Me håpar du også vil besøkje oss ved eit anna høve! Ha ein fin dag!