Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 31.07.21
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Enkelt, rent og hyggelig hotell til en fin pris. Rommet var stort (nok) og lå ut mot Pilestredet, men støyen fra veien var ikke sjenerende.
Frokosten var god og nok av varianter for de fleste ganer :)
Ønsker man ikke å spise ute - kan du få alle måltider på hotellets restaurant.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 188bj_rna
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei!
Tusen takk for god tilbakemelding! Håpar de får sjansen til å besøkje oss også ved eit anna høve! God jul!

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Ønsket rom skjermet for gate støy, fikk dette innvilget. Sendte inn Mail på forhånd. Pluss badekar med propp.
God frokost , kunne ønsket meg flere små bord. Reine og fine rom.
Ble anbefalt Sentrum p-hus fra hotellet , ble to dyre parkerings døgn til tross for rabatt fra hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, L_Guro_G
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei
Tusen takk for tilbakemelding, me håpar du også vil besøkje oss ved eit anna høve. Ha ein fin dag!

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Som nynorskelskae sjølv vart eg særs glad då eg vart møtt i inngangen av eit sitat av Ivar Aasen.

Eit historisk, ordentleg norsk hotell. Ber preg av alderen, men likevel funksjonelle greie rom.

God service og god frukost. Litt lite allergivennlege alternativ men der var litt så eg fekk ein god frukost likevel.

Grei pris og hyggelege tilsette.

Anbefalast!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ylvahide
gmhoteloslo, Guest Relations Manager på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei,

Så hyggeleg å høyre at de hadde eit fint opphald hjå oss! Og ikkje minst at de sette pris på den nynorske kulturen som har sett sitt preg på hotellet! Velkommen attende ved eit anna høve! Ha ein fin kveld!

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Siste stedet i Oslo sentrum som serverer Norsk tradisjonsmat! Trekk for manglende smaksbilde og pluss for dagens og evnen til å følge årstidene! Service veldig variabel og noe dyrt! Mineralvann liten flaske kr 45!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bj_rnw919
gmhoteloslo, Guest Relations Manager på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei, Tusen takk for god tilbakemelding! Håpar de og vil besøkje oss ved eit seinare høve! Ha ein fin dag!

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Ett sentralt beliggende hotell som tar godt vare på gjestene sine. Vi fikk rom i 6. etasje og vi var skjermet fra mye av "støyen" fra gaten. Rommet var stort og greit møblert. Frokosten var fantastisk med bla annet hjemmelagd peppermakrell, rekesalat og lun leverpostei. Definitivt den beste hotellfrokosten vi har spist.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, rolfegilt
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hei
Så hyggeleg å høyre at de likte opphaldet hjå oss - og ikkje minst at de sette pris på frukosten som blir servert på Kaffistova. Hjarteleg velkommen attende ved eit anna høve! Ha ein fin dag!