Vio.com
EtripUSD 141
Destinia.comUSD 128
Hurb
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Jeg er veldig fornøyd med oppholdet. Servicen var som forventet, rommet var flott med deilige senger. Ekstra plussmed gjennomført stil, og Husfliden vegg i vegg med rabatt for hotellets gjester gjorde det gjennomført. Frokostbuffen var standard, men veldig god kvalitet.
Beliggenheten er midt i blinken for en Oslo-tur, da shoppingen er rett utenfor døren og det er enkelt å ta seg frem til resten av byen til fots og med kollektiv trafikk. Vi kommer med stor sannsynlighet til å besøke hotellet igjen.

1  Takk, Merhva
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei!
Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding - velkommen tilbake ved eit anna høve! Ha ein fin dag!

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk flere wow opplevelser på dette hotellet bla når vi kom inn på rommet vårt i syvende etasje. Barna var i ekstase på hvor fint og koselig. De var fornøyd med å kunne gå ut på taket også. Gode og komfortable senger. Ligger også sentralt til det meste. Det som drar ned her var når vi skulle ned å spise frokost hvor det var fullt.Ikke ett ledig bord. Personalet som jobbet der var lite strukturerte på hvordan de jobbet. De lå hele tiden etter med ting. Manglet en leder som hadde hatt oversikt. Og når vi skulle dusje før vi skulle ta fatt på hjemreisen var det ikke varmt vann igjen i dusjen.

Takk, Holmen83
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2019

Hei,

Takk for tilbakemeldingen - me håpar de vil besøkje oss også ved eit anna høve. Ha ein fin dag - og godt nytt år!

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Et hotell som ikke er preget av siste mote men har fokus på ekte norske gode varer som Hjellegjerde møbler osv. Et hotell med tradisjon. De serverer også nydelig hjemmelaget norsk mat i restauranten ved siden av. Den i seg selv er verdt et besøk.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Candymonica
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei, tusen takk for god tilbakemelding! Kjekt å høyre at de likte opphaldet på hotellet vårt, og ikkje minst maten som blir servert på Kaffistova. God jul!

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Enkelt, rent og hyggelig hotell til en fin pris. Rommet var stort (nok) og lå ut mot Pilestredet, men støyen fra veien var ikke sjenerende.
Frokosten var god og nok av varianter for de fleste ganer :)
Ønsker man ikke å spise ute - kan du få alle måltider på hotellets restaurant.

Takk, 188bj_rna

Hei!
Tusen takk for god tilbakemelding! Håpar de får sjansen til å besøkje oss også ved eit anna høve! God jul!

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Ønsket rom skjermet for gate støy, fikk dette innvilget. Sendte inn Mail på forhånd. Pluss badekar med propp.
God frokost , kunne ønsket meg flere små bord. Reine og fine rom.
Ble anbefalt Sentrum p-hus fra hotellet , ble to dyre parkerings døgn til tross for rabatt fra hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, L_Guro_G
gmhoteloslo, Kundeansvarlig på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei
Tusen takk for tilbakemelding, me håpar du også vil besøkje oss ved eit anna høve. Ha ein fin dag!