2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
eDreamsUSD 150
2025 av 1 134 anmeldelser
Anmeldt 24. august 2020

Hotellet ligger midt i sentrum med nærhet til alt. Det er lune og fine farger, rent og pent og frokost med egg, poteter, bacon, pålegg og alt du trenger for en god frokost. Fredelig. Vil du ha det helt stille, så velg et rom som vender ut mot bakgården. Det er moderne innredet og ser ut til å være nylig oppusset. Det er flybuss like utenfor døra.

Romtips: Vi valgte et oppgradert rom og fikk da veldig god plass. Vil du ha det ekstra rolig, velg et rom mot bakgården.
1  Takk, Passport799398
Bjarte Lunde, General Manager på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei Passport799398

Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding. Så kjekt at dykk hadde eit flott opphald her hos oss, vi håpar sjølvsagt på å sjå dykk her igjen og ønslkjer dykk velkommen tilbake ved eit anna høve.

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Hadde en overnatting, vi var to voksne og to barn.
Koselig og ryddig betjening.
Rommet var romslig, gode senger, det var rent og pent.
Frokosten smakte godt. Mye utvalgt i både pålegg og varm mat.
Anbefales!

1  Takk, gretheloh

Hei Gretheloh

Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding, det set vi stor pris på. Håpar på å sjå dykk her igjen og vi ønskjer dykk velkommen tilbake ved eit anna høve.

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Eit hotell etter min smak; passe stort, hyggelig betjening, stort rom, ikkje teppe på golvet, reint, gode sengar, lydtette vindauge og kjempegod frukost. For ikkje å snakke om sentral beliggenhet. Alt dette til ein akseptabel pris. Eg vil absolutt komme tilbake hit.

1  Takk, mariannelA7216RL
Bjarte Lunde, Daglig leder på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Marianne

Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding! Det set vi stor pris på.
Kjekt å lese at du hadde eit flott opphald her hjå oss og at du vil kome tilbake til Hotell Bondeheimen.

Ønskjer deg ein fortsatt fin sommar og velkommen tilbake ved eit anna høve

Team Bondeheimen

Anmeldt 10. juli 2020

Vi hadde ett fantastisk opphold på Bondeheimen. Veldig fint og stort rom.
Veldig god frokost med tanke på korona restriksjoner. Det var verdt å vente litt ekstra på denne frokosten. Har bodd på flere andre hotell i det siste og det kan ikke sammenlignes med det vi fikk her. Helt topp!!

Vi kommer igjen!

1  Takk, ReisendeMac12123
Bjarte Lunde, Daglig leder på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei

Tusen takk for tilbakemelding. Vi håpar på å ha dykk som gjester igjen ved eit anna høve.

Velkommen tilbake

Ha ein fin sommar!

Mvh

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde eit stort og fint familierom.
Mykje god mat og drikke.
Gode senger og gode lystette gardiner
Fin beliggenheit.
Hyggelege folk og god service!
Roleg og fin atmosfære på hotellet.

Takk for oss, sjåast snart igjen!

1  Takk, anettebZ9749OS

Hei

Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding. Velkommen tilbake ved eit anna høve

Mvh