Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
FindHotel
Etrip
Agoda.com
eDreamsUSD 195
Destinia.comUSD 173
Hurb
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
12–17 av 1 154 anmeldelser
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Pene, rene rom. Gode senger. SvÊrt god lydisolering i vinduene. Passe store rom. God frokost. Perfekt plassering i forhold til "alt" i Oslo. Grei avstand til parkeringshus hvor en fÄr ca 75 kr i rabatt pÄ dÞgniarkeringen. SvÊrt gode rom i forhold til prisen. Hyggelig betjening. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, maritselbygs
Bjarte Lunde, General Manager pÄ Hotell Bondeheimen, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei Maritselbygs

Takk for ei hyggeleg tilbakemelding. Kjekt Ă„ lese at dykk hadde eit fint opphold her hos oss. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Suiten pÄ toppen er perfekt for familien pÄ 5. Grei frokost og hyggelige ansatte.
Rommet hadde en liten terrasse pÄ taket, som var grei Ä lufte seg pÄ.
Litt trangt i frokosten og med Ă„pne grensen ble hotellet plutselig fullt, noe som fĂžrte til en busy frokost. Smittevernet var generelt godt.

Romtips: Parkering 200m unna (sentrum p hus)
Takk, Hhoiegge
Bjarte Lunde, Daglig leder pÄ Hotell Bondeheimen, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Hhoiegge

Takk for ei flott tilbakemelding, Kjekt Ä lese at dykk hadde eit flott opphald her hjÄ oss. Vi hÄpar pÄ Ä ha dykk som gjester igjen ved neste besÞk til Oslo.

Ønskjer dykk ein fortsatt flott sommar.

Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fornÞyd med oppholdet! Trivelig ansatt som sjekket meg inn mye tidligere enn innsjekk noe jeg satte stor pris pÄ. Og alle ansatte var veldig imÞtekommende og behjelpelige, bÄde resepsjonister og renholdere.
Stort rom for et enkeltrom, med en romslig og ikke minst veldig behagelig seng med to puter! Var ogsÄ vifte pÄ rommet som er et pluss pÄ varme dager i Oslo-by nÄr man ikke fÄr Äpnet vinduene skikkelig, samt kjÞleskap sÄ man kan oppbevare drikke. Godt isolert rom, sÄ hÞrte ikke mye fra gaten om man tok igjen vinduene (men jeg liker Ä hÞre litt by-stÞy, sÄ helt greit for meg).

Frokosten var god og mettende, men ikke like bugnende som pÄ andre hotell jeg har besÞkt fÞr. Savnet litt mer utvalg av bÄde brÞd, pÄlegg og frukt, samt kanskje en kaffemaskin med mer utvalg av kaffe da jeg ikke er sÄ glad i vanlig svart, men det er en personlig preferanse da jeg elsker Ä kose med meg god hotellfrokost med masse god mat, sÄ drar absolutt ikke ned pÄ noe. God og mett ble jeg Äkkesom.
De endret litt pÄ utvalget den andre dagen jeg var der, sÄ det er jo fint om man skal bo flere netter.

Man fÄr ogsÄ 20% rabatt pÄ restauranten pÄ omrÄdet, sÄ det er jo fint om man Þnsker noe tradisjonskost eller noe annet godt som er et fint tilbud og ha.

Smittevern ble godt holdt ved pÄbud av munnbind i fellesomrÄder og hÄndsprit lett tilgjengelig overalt, samt bare én person/familie i heisen om gangen. Det er betryggende i disse tider.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Therese O
Bjarte Lunde, Daglig leder pÄ Hotell Bondeheimen, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Hei Therese

Tusen takk for ei flott tilbakemelding. Kjekt Ä lese at du hadde eit flott opphold her hos oss. Det har til no vÊrt ganske roleg med hotellgjester og derfor har ikkje alt av pÄlegg mm pÄ hotellfrukosten blitt servert for Ä redusere matsvinn. Heldigvis sÄ ser det betre ut no, det kjem fleire gjester og vi kan igjen utvide sortimentet vÄrt.

HĂ„par Ă„ ha deg som gjest igjen ved neste OslobesĂžk.

Ønskjer deg ein flott sommar frÄ oss her pÄ Bondeheimen.

Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Knall koselig hotell Ä vÊre pÄ. Frokosten er god. Sengene er gode. Ny renoverte hotellrom og bad. Sentralt og gÄ avstand til det meste. Dette er ett hotell som en blir knyttet til, prÞv selv en gang eller fler . ..........................

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
Takk, 246mariannej

Hei 246mariannej

SÄ kjekt Ä hÞyre at du hadde ei fint opphold her hjÄ oss. Vi hÄpar pÄ Ä sjÄ deg igjen.

Ønskjer deg ein fin sommar.

Helsing gjengen pÄ Bondeheimen

Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

Gode senger, hyggelig personale, sentralt, alt rent og i god stand, eneste minuset var at de ikke hadde Loff til frokosten. (Ikke alle som tÄler grovbrÞd)

Stort pluss for kjempe gode vafler til dessert.

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 999espenk
Bjarte Lunde, General Manager pÄ Hotell Bondeheimen, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2021

Hei 999espenk

Takk for ei hyggeleg tilbakemelding. No ser det ut som vi gÄr mot betre tider og kan fÄ fleire reisande igjen etterkvart. DÄ vil ogsÄ utvalet bli betre pÄ frukosten. SÄ loff er tilbake pÄ frukosten om kort tid.
Velkommen tilbake til oss.

Ha ein fin dag