2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 189
Destinia.comUSD 159
Hurb
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Til den prisen forventer man ikke et så bra hotell! Vi leide et dobbeltrom til under tusenlappen!
Hotellet ligger rett ved Karl Johan så det var ikke langt å gå nesten uansett hva du skal.
Vi ble tatt veldig godt imot av hyggelig personale, rommene var strøkne( litt små) og frokosten helt perfekt.
Vi har funnet vårt hotell❤️

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Monica K
Bjarte Lunde, General Manager på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei Monica K

Takk for ei super hyggeleg tilbakemelding! Det set vi stor pris på. Vi håpar på å ha dykk som gjester hos oss igjen ved neste Oslobesøk.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Pene, rene rom. Gode senger. Svært god lydisolering i vinduene. Passe store rom. God frokost. Perfekt plassering i forhold til "alt" i Oslo. Grei avstand til parkeringshus hvor en får ca 75 kr i rabatt på døgniarkeringen. Svært gode rom i forhold til prisen. Hyggelig betjening. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, maritselbygs

Hei Maritselbygs

Takk for ei hyggeleg tilbakemelding. Kjekt å lese at dykk hadde eit fint opphold her hos oss. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Suiten på toppen er perfekt for familien på 5. Grei frokost og hyggelige ansatte.
Rommet hadde en liten terrasse på taket, som var grei å lufte seg på.
Litt trangt i frokosten og med åpne grensen ble hotellet plutselig fullt, noe som førte til en busy frokost. Smittevernet var generelt godt.

Romtips: Parkering 200m unna (sentrum p hus)
Takk, Hhoiegge
Bjarte Lunde, Daglig leder på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Hhoiegge

Takk for ei flott tilbakemelding, Kjekt å lese at dykk hadde eit flott opphald her hjå oss. Vi håpar på å ha dykk som gjester igjen ved neste besøk til Oslo.

Ønskjer dykk ein fortsatt flott sommar.

Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet! Trivelig ansatt som sjekket meg inn mye tidligere enn innsjekk noe jeg satte stor pris på. Og alle ansatte var veldig imøtekommende og behjelpelige, både resepsjonister og renholdere.
Stort rom for et enkeltrom, med en romslig og ikke minst veldig behagelig seng med to puter! Var også vifte på rommet som er et pluss på varme dager i Oslo-by når man ikke får åpnet vinduene skikkelig, samt kjøleskap så man kan oppbevare drikke. Godt isolert rom, så hørte ikke mye fra gaten om man tok igjen vinduene (men jeg liker å høre litt by-støy, så helt greit for meg).

Frokosten var god og mettende, men ikke like bugnende som på andre hotell jeg har besøkt før. Savnet litt mer utvalg av både brød, pålegg og frukt, samt kanskje en kaffemaskin med mer utvalg av kaffe da jeg ikke er så glad i vanlig svart, men det er en personlig preferanse da jeg elsker å kose med meg god hotellfrokost med masse god mat, så drar absolutt ikke ned på noe. God og mett ble jeg åkkesom.
De endret litt på utvalget den andre dagen jeg var der, så det er jo fint om man skal bo flere netter.

Man får også 20% rabatt på restauranten på området, så det er jo fint om man ønsker noe tradisjonskost eller noe annet godt som er et fint tilbud og ha.

Smittevern ble godt holdt ved påbud av munnbind i fellesområder og håndsprit lett tilgjengelig overalt, samt bare én person/familie i heisen om gangen. Det er betryggende i disse tider.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Therese O
Bjarte Lunde, Daglig leder på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Hei Therese

Tusen takk for ei flott tilbakemelding. Kjekt å lese at du hadde eit flott opphold her hos oss. Det har til no vært ganske roleg med hotellgjester og derfor har ikkje alt av pålegg mm på hotellfrukosten blitt servert for å redusere matsvinn. Heldigvis så ser det betre ut no, det kjem fleire gjester og vi kan igjen utvide sortimentet vårt.

Håpar å ha deg som gjest igjen ved neste Oslobesøk.

Ønskjer deg ein flott sommar frå oss her på Bondeheimen.

Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Knall koselig hotell å være på. Frokosten er god. Sengene er gode. Ny renoverte hotellrom og bad. Sentralt og gå avstand til det meste. Dette er ett hotell som en blir knyttet til, prøv selv en gang eller fler . ..........................

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 246mariannej

Hei 246mariannej

Så kjekt å høyre at du hadde ei fint opphold her hjå oss. Vi håpar på å sjå deg igjen.

Ønskjer deg ein fin sommar.

Helsing gjengen på Bondeheimen