FindHotel
EtripUSD 133
eDreamsUSD 127
Lol.travelUSD 113
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell har vært her mange ganger. Perfekt plassert i sentrum. Fikk ett rolig rom i bakgården. Litt smal seng, til to søstre på tur. Frokosten er helt perfekt. Har alt man ønsker seg. Vi kommer tilbake beste helg.

Takk, bijorg
Bjarte Lunde, General Manager på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei bijorg

Takk for hyggeleg tilbakemelding. Håpar dykk hadde eit flott opphald her begge helgene.

Velkomment tilbake ved eit anna høve

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, romslig plass.
Vi inntok en super, real norsk «bondemiddag», raskt servert. I umiddelbar ligger flere teatre og andre kulturinstitusjoner. Veldig praktisk å spise middag her før du går på byen.

Takk, 408kjellr
Bjarte Lunde, General Manager på Hotell Bondeheimen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei 408kjellr

Så kjekt at du hadde eit flott måltid på Kaffistova før teater. Håpar vi ser deg igjen ved eit anna høve.

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Stort rom på 25 m2 i 6 etasje. Pent oppusset rom ,gode senger og ikke minst god frokost. Utrolig sentralt, nærme Karl Johan, Stortinget, Slottet og Aker Brygge innen gåavstand. Perfekt for familieferie. Hyggelige priser på overnattingen. Kommer gjerne tilbake her

Takk, May O

Hei May O

Takk for ei hyggeleg tilbakemelding, det set vi stor pris på! Kjekt å lese at dykk hadde eit flott opphold her hos oss. Velkommen tilbake ved eit anna høve :)

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Til den prisen forventer man ikke et så bra hotell! Vi leide et dobbeltrom til under tusenlappen!
Hotellet ligger rett ved Karl Johan så det var ikke langt å gå nesten uansett hva du skal.
Vi ble tatt veldig godt imot av hyggelig personale, rommene var strøkne( litt små) og frokosten helt perfekt.
Vi har funnet vårt hotell❤️

1  Takk, Monica K

Hei Monica K

Takk for ei super hyggeleg tilbakemelding! Det set vi stor pris på. Vi håpar på å ha dykk som gjester hos oss igjen ved neste Oslobesøk.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Pene, rene rom. Gode senger. Svært god lydisolering i vinduene. Passe store rom. God frokost. Perfekt plassering i forhold til "alt" i Oslo. Grei avstand til parkeringshus hvor en får ca 75 kr i rabatt på døgniarkeringen. Svært gode rom i forhold til prisen. Hyggelig betjening. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, maritselbygs

Hei Maritselbygs

Takk for ei hyggeleg tilbakemelding. Kjekt å lese at dykk hadde eit fint opphold her hos oss. Velkommen tilbake :)