“Hele stedet er helt nydelig og spesielt”
Anmeldelse av Grand Café Oslo

Grand Café Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I 1874 åpnet Grand Café dørene, den gang Oslo het Kristiania. Det var her det hele startet. Caféen var stamstedet for blant andre Henrik Ibsen, Roald Amundsen, Knut Hamsun, Gustav Vigeland og Fridtjof Nansen i tillegg til en rekke andre 'Kristianabohemer'. Nå har en ny æra startet. En restaurant og vinkjeller. Det er med stolthet vi på Grand Café nå ønsker nye og gamle gjester velkommen. Vi ser med glede på å kunne ta del i de neste 100 årene og skape ny historie.
Anmeldt 9. desember 2018

10 personer til et hyggelig før-juls måltid valgte 3 ulike hovedretter fra a la carte-menyen. Disse måtte forhånds-bestilles grunnet antall. Bordet var dessverre ikke klart ved ankomst, måtte vente i baren nesten en halv time. De som valgte lutefisk var meget fornøyd, mens de som valgte pinnekjøtt var ikke så fornøyde, litt for salt og tørt og mye bein. Chatau Briand`en var meget god. Desserten meget godt anrettet og velsmakende.
Servicen var varierende men i hovedsak bra.

2  Takk, Odd B

Anmeldt 9. desember 2018

En venninnegjeng spiste middag, maten var meget god. Service var dessverre så dårlig at jeg ikke kommer tilbake. Når middagen var spist, ønsket vi dessert og eller kaffe, men så langt kom vi aldri. Det var umulig å få kontakt med en kelner. Klokka gikk, og vi skulle i teater, til slutt måtte vi bare få betalt. Det var fremdeles umuliig å få kontakt med en kelner, det endte med at vi måtte gå til utgangen og ta kontakt med personen som sto ved bordbestillingen. Vedkommende skaffet oss regningen og vi rakk heldigvis teateret. Det holder ikke mål.

Takk, Mette K
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Valgte en standard tre-retters. Fine kombinasjoner og fint anrettet. Ikke spesielt dyrt heller. Sammen med en flott vin, var måltidet vellykket. Vårt første besøk - vi kommer nok tilbake

2  Takk, erikj_rgenj
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Her manglet fullstendig service i barområdet midt restauranten, de var kun opptatt av spisegjestene, måtte hente kelner for og få servering, i tillegg er lokalet helt uten støyabsorbenter som gjør samtaler veldig krevende.

1  Takk, 650vidarg
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Hadde med teamet på middag hos renommérte Grand Cafe.
God mat, god og korrekt service.
Ikke så ille regning, Mtp 3 retter og vin til.
Veldig bra!

Dato for besøk: august 2018
Takk, AndreSor77

Reisende som så på Grand Café Oslo, så også på

Har du vært i Grand Café Oslo? Del dine erfaringer!