“Elendig service. På paradegaten”
Anmeldelse av Grand Café Oslo

Grand Café Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: I 1874 åpnet Grand Café dørene, den gang Oslo het Kristiania. Det var her det hele startet. Caféen var stamstedet for blant andre Henrik Ibsen, Roald Amundsen, Knut Hamsun, Gustav Vigeland og Fridtjof Nansen i tillegg til en rekke andre 'Kristianabohemer'. Nå har en ny æra startet. En restaurant og vinkjeller. Det er med stolthet vi på Grand Café nå ønsker nye og gamle gjester velkommen. Vi ser med glede på å kunne ta del i de neste 100 årene og skape ny historie.
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Elendig service. På paradegaten ligger den innbydende og fin, men la deg ikke lure! Her er servicen elendig. Denne sensommerdagen var vi mange som ville sitte i solen. Vi fikk raskt bord, men så var det slutt. I solsteiken var det ikke tilbud om vann eller drikke, det tok 20 min med flere forsøk på å få personalets oppmerksomhet. Endelig så lyktes vi. Maten kom raskt og var god, men fortsatt ikke oppmerksomhet om våre behov for mer drikke el. Vi så et annet par som fikk bord, men aldri fikk bestilt bare gå. Noen prøvde i 15 å få betalt og småtullet om bare å gå. Dette er for dårlig. Lær dere å se kundene.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, tonetellevikd

Anmeldt 1. mars 2020

Fantastisk mat og vin .Kjempesøt kelner ,rask effektiv og smil og latter med henne :-))) Et flott konsept ,håper ikke vi må vente 4 år til neste kveld !!!

3  Takk, GroM58
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Flott restaurant med god mat. Råvarene sin smak ble dekket til av alt formye sitron eller smørsaus på de rettene vi fikk på vår 4 retters. Utsøkt service.

2  Takk, Trond S
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk restaurant. Vi var 6 personer som spiste lunsj. Meget god mat og kjempe god service
Vi spiste alt fra kalve snitzel til smørbrød. Kjempe godt.
Vi kommer gjerne igjen

2  Takk, Laader
Anmeldt 30. januar 2020

Monte Cristo sandwichen med skinke, cheddar, sennep og dirty fries var en katastrofe. Smørbrødet var både svidd og tørt. Frittene var både tørre og smakløse.
Akustikken er (fortsatt) forferdelig. Bordet vi fikk var umulig. Vi klarte hverken å høre hverandre eller skrike høyt nok til at det ble oppfattet det vi sa på grunn av samtalene fra andre bord omkring. Vi måtte be om et annet bord ved inngangen til restauranten. Der var det bedre.
Servicen var ikke særlig god. Vi måtte flere ganger hente hovmester eller en kelner. De var ikke lett tilgjengelige, men forsvant fra lokalet og var vanskelig å få tak i.
Standarden på maten vi fikk og servicen var altfor dårlig i forhold til prisen vi måtte betale for dette måltidet.
Er det ikke snart på tide at stedet blir et hyggelig sted å være med god mat og service, selv i lunsjtiden? Dette er for dårlig!
Se etter flere anmeldelser av MulleEllum.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, MulleEllum

Reisende som så på Grand Café Oslo, så også på

Har du vært i Grand Café Oslo? Del dine erfaringer!