Booking.comUSD 123
Expedia.comUSD 121
Agoda.comUSD 134
CheapTicketsUSD 121
Anmeldt 5. november 2018

Hotellet er plassert sentralt og nære Oslo S. Parkering finnes i nabobygget og her får man rabatter når man gir beskjed i resepsjonen. Husk å gjøre det før man skal hente ut bilen igjen. Hyggelig betjening, god frokost og nyoppussede rom.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, TommyArendal_Norge
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk!
Vi er glade for at du likte hotellet og beliggenheten vår, og for at du satte pris på rabatten man får i parkeringshuset når man er gjest hos oss. Det er godt å høre at rommet var fint, at personalet tok godt vare på deg og at frokosten falt i smak!
Takk for besøket, vi gleder oss til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Thon hotels har skjønt det! Hva vi som gjest vil ha under et hotellopphold. Romslige rom, tilrettelagt for oss som har et handikap, god akustikk, god belysning og godt skiltet. Hotellet ligger ypperlig til i sentrum og det er ikke mye støy fra gata. Skulle du trenge ørepropper finner du det på ditt bad. Tven på rommet har Netflix og du finner en Bluetooth høyttaler du kan spille musikken din fra. Dusjen har troperegn og badet er romslig og godt opplyst. Hotellet tilbyr online innsjekking. Jeg har bodd på hoteller rundt i hele verden men Thon er virkelig noe å bli imponert over.

Reisetype: Reiste alene
Takk, siljek2
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din supre tilbakemelding etter ditt besøk, dette setter vi stor pris på!
Vi er så glade for at du trivdes hos oss, og at du synes rommet ditt var romslig og godt utstyrt. Det er fint å høre at beliggenheten vår passet for deg, og at smart - tv og Bluetooth høyttaler på rommet ble satt pris på!
Vi takker så mye for dine fine ord, og er glade for at vi kunne overgå dine forventninger til hotelloppholdet hos oss!
Du er hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum, vi håper å se deg snart igjen!

Anmeldt 23. oktober 2018

Flott nyoppusset hotel. Betjeningen var veldig hyggelige og hjelpsomme. Frokosten er fantastisk med et bredt utvalg av mat. Vi velger så og si alltid Thon Hotel når vi er på reise og har alltid vært fornøyde :-)

Romtips: Velg rom på baksiden av hotellet så slipper du støy fra gaten. Vi var i topp etasjen og hørte ikke noe annet enn fugler :-)
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Kongsjs
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk.
Så fint å høre at dere likte hotellet, og at personalet tok godt vare på dere!
Vi er glade for at frokosten falt i smak, og at dere fant masse godt både å spise og drikke.
Hyggelig at dere helst velger Thon Hotels når dere behøver hotell, og at dere er fornøyde med oppholdene rundt om i landet.
Vi takker for besøket her på Thon Hotel Spectrum, og gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempefint nyoppusset hotel med veldig hyggelig og imøtekomme personale og kjempegod frokost!!!
Thon Hotel har klart å lage en liten deilig oase veldig sentralt i Sentrum, som det er kjemfint å komme tilbake til å slappe av etter en lang dag i by’n, en arbeidsdag eller hva annet som måtte bringe deg til Oslo.

Takk, Turi L
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk!
Vi er veldig glade for at du opplevde hotellet som en liten oase, og synes det er hyggelig å høre at det er godt å komme "hjem" til oss og få slappe av etter en travel dag. Så fint at du liker jobben vi har gjort med renoveringen av hotellet, og at personalet tok godt vare på deg under ditt besøk. Vi har jobbet mye med både presentasjon og innhold på frokostbuffeten, og synes det er veldig stas at gjestene våre er fornøyde!
Takk for besøket, vi håper å se deg snart igjen her hos oss på Thon Hotel Spectrum! Du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

En natt i forbindelse med show i Oslo Spektrum. Perfekt beliggenhet, nært både Oslo S og Spektrum. Stort, fint rom og overraskende lite trafikkstøy. Veldig positivt overrasket over frokosten, som var utsøkt. Hyggelig betjening.

1  Takk, vespa2018
MonicaV3023, Hotel Manager på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk, dette setter vi stor pris på!
Vi er glade for at du synes hotellet og rommet var bra, og at beliggenheten vår var super for ditt behov.
Det er godt å høre at personalet tok godt vare på deg, og at frokosten kunne bidra til å gi deg en god start på dagen! Vi har jobbet mye med både innhold og presentasjon av frokostbuffeten, og blir veldig glade når våre gjester er fornøyde!