TripadvisorUSD 120
Booking.comUSD 128
eDreamsUSD 128
CheapTicketsUSD 120
Anmeldt 30. november 2018

God service, bra frokost, Jeg ble oppgradert ved innsjekk (pga medlemskap). Hotellet er meget sentralt ift kollektivtransport. Alltid bra frokost og hyggelig betjening. Intet å utsette, og vil gjerne komme tilbake.

Takk, gthaman
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk!
Vi er glade for at du hadde et fint opphold og at beliggenheten vår passet for deg. Så fint at personalet var hyggelige og imøtekommende! Godt å høre at du var fornøyd med oppgradering av rom, og at frokosten var super.
Vi takker så mye for besøket, og gleder oss til å se deg snart igjen her hos oss på Thon Hotel Spectrum. Du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell. Fikk sjekket inn 2 timer før innsjekk, veldig hyggelig betjening. God frokost.
Lite, men fint rom med takvindu. På taket rett utenfor vinduet vårt må det ha vært noe vifter av noe slag som hele tiden gikk. Dette var svært forstyrrende for nattesøvnen dessverre.

Takk, marylenk2018
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager at du ble plaget av støy på natten. Viftene fra ventilasjonsanlegget er plassert på taket og lyden fra disse kan dessverre være forstyrrende for noen få av rommene våre. Vi beklager så mye at dette gikk ut over nattesøvnen deres!
Vi er glade for at du ellers likte rommet og hotellet, og at frokosten falt i smak! Det er godt å høre at du fikk sjekke inn tidlig ved ankomst til hotellet, og at personalet tok godt vare på deg under oppholdet.
Vi taker så mye for besøket, og håper å få gleden av å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

Anmeldt 7. november 2018

Bra hotell, fine rom, god frokost og hyggelige ansatte. Ingenting å utsette på selve hotellopplevelsen.

Denne gata er ikke byens roligste. Mye av "byens glade gutter" som holder på i nærområdet. Men opplevde at politi/vektere var godt representert i hele gaten. På dagtid er alt helt fint, men noe ubehagelig på kveld/natt. Synd, siden dette er sentralt til mye, og et supert hotell.

Romtips: Rom mot bakgård
Takk, 113lttr
MonicaV3023, Hotel Manager på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager at gaten utenfor ikke er den beste. Brugata tiltrekker seg dessverre en del av byens løse fugler, og det er mye som skjer her både på dag - og kveldstid. Som du så er politiet mye tilstede, og vi jobber tett med både disse og kommunen for å forsøke å få ryddet opp i området. Dessverre så er det ikke så mye hotellet får gjort selv med dette, siden gaten ikke er hotellets eiendom. Men vi forsøker å påvirke i de instanser vi kan slik at vi kan få til en bedring rundt oss. Vi beklager det ulemper dette medførte for deg.
Så fint at du ellers likte hotellet og rommet ditt, og at vi kunne innfri dine forventninger til oppholdet!
Hyggelig å høre at personalet tok godt vare på deg, og at frokosten var super.
Takk for besøket, vi gleder oss til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!

Anmeldt 5. november 2018

Hotellet er plassert sentralt og nære Oslo S. Parkering finnes i nabobygget og her får man rabatter når man gir beskjed i resepsjonen. Husk å gjøre det før man skal hente ut bilen igjen. Hyggelig betjening, god frokost og nyoppussede rom.

Takk, TommyArendal_Norge
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk!
Vi er glade for at du likte hotellet og beliggenheten vår, og for at du satte pris på rabatten man får i parkeringshuset når man er gjest hos oss. Det er godt å høre at rommet var fint, at personalet tok godt vare på deg og at frokosten falt i smak!

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Thon hotels har skjønt det! Hva vi som gjest vil ha under et hotellopphold. Romslige rom, tilrettelagt for oss som har et handikap, god akustikk, god belysning og godt skiltet. Hotellet ligger ypperlig til i sentrum og det er ikke mye støy fra gata. Skulle du trenge ørepropper finner du det på ditt bad. Tven på rommet har Netflix og du finner en Bluetooth høyttaler du kan spille musikken din fra. Dusjen har troperegn og badet er romslig og godt opplyst. Hotellet tilbyr online innsjekking. Jeg har bodd på hoteller rundt i hele verden men Thon er virkelig noe å bli imponert over.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, siljek2
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din supre tilbakemelding etter ditt besøk, dette setter vi stor pris på!
Vi er så glade for at du trivdes hos oss, og at du synes rommet ditt var romslig og godt utstyrt. Det er fint å høre at beliggenheten vår passet for deg, og at smart - tv og Bluetooth høyttaler på rommet ble satt pris på!
Vi takker så mye for dine fine ord, og er glade for at vi kunne overgå dine forventninger til hotelloppholdet hos oss!
Du er hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum, vi håper å se deg snart igjen!