Martinus R
Dato for oppholdet: desember 2018
MonicaV3023, HotellsjefThon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. des. 2018
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet! Rommene ut mot gaten er dessverre noe utsatt for støy, så spør gjerne om rom mot bakgård - der er det som du sier stillere. Fint at du likevel hadde en god natts søvn I en komfortabel seng, og at du ellers likte rommet!
Vi er glade for at frokosten var god, og at denne kunne hjelpe til med å gi deg en fin start på dagen!
Takk for besøket, vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

kr 3 490
    kr 981
    kr 1 708
0.3 km fra Thon Hotel Spectrum
Bar/lounge
Our lounge area on the second floor
kr 1 092
    kr 1 253
0.9 km fra Thon Hotel Spectrum
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Alt var perfekt ifra innsjekk til utsjekk. Vi ble tatt imot på en veldig hyggelig måte. Supert rom med stort bad inn mot bakgård, stille og rolig. Frokosten var noe av det bedre vi har smakt på lenge, manglet ingenting. Parkering tett på. Sentralt. Dette kan anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, ole arnt s
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig at dere hadde et fint opphold, og at dere likte badet og rommet ut mot bakgården. Fint å høre at personalet tok godt vare på dere og at beligenheten vår var sentral og bra. Vi er glade for at frokosten kunne hjelpe til med å gi dere en god start på dagen, og at dere fant masse godt å spise og drikke på buffeten.
Tusen takk for videre anbefaling, dette er vi veldig takknemlige for!
Vi takker for besøket, og gleder oss til å se dere snart igjen her hos oss på Thon Hotel Spectrum. Velkommen skal dere være!

Anmeldt 2. desember 2018

Hele oppholdet fra jeg ble tatt imot til jeg reiste var veldig hyggelig. Veldig fine rom, ypperlig frokost og hyggelig service gjør at dette hotellet scorer høyt hos meg :-). I tillegg så er det sentral beliggenhet når man kommer med tog til Oslo.

Takk, okrage
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi er glade for at du likte rommet ditt og beliggenheten vår nært Oslo Sentralstasjon, og synes det er veldig hyggelig å høre at personalet tok godt vare på deg under hele oppholdet. Så fint at frokosten falt i smak, og at du fant masse godt å spise og drikke på frokostbuffeten!
Vi takker for besøket, og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!

Anmeldt 30. november 2018

God service, bra frokost, Jeg ble oppgradert ved innsjekk (pga medlemskap). Hotellet er meget sentralt ift kollektivtransport. Alltid bra frokost og hyggelig betjening. Intet å utsette, og vil gjerne komme tilbake.

Takk, gthaman

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk!
Vi er glade for at du hadde et fint opphold og at beliggenheten vår passet for deg. Så fint at personalet var hyggelige og imøtekommende! Godt å høre at du var fornøyd med oppgradering av rom, og at frokosten var super.
Vi takker så mye for besøket, og gleder oss til å se deg snart igjen her hos oss på Thon Hotel Spectrum. Du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell. Fikk sjekket inn 2 timer før innsjekk, veldig hyggelig betjening. God frokost.
Lite, men fint rom med takvindu. På taket rett utenfor vinduet vårt må det ha vært noe vifter av noe slag som hele tiden gikk. Dette var svært forstyrrende for nattesøvnen dessverre.

Takk, marylenk2018
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager at du ble plaget av støy på natten. Viftene fra ventilasjonsanlegget er plassert på taket og lyden fra disse kan dessverre være forstyrrende for noen få av rommene våre. Vi beklager så mye at dette gikk ut over nattesøvnen deres!
Vi er glade for at du ellers likte rommet og hotellet, og at frokosten falt i smak! Det er godt å høre at du fikk sjekke inn tidlig ved ankomst til hotellet, og at personalet tok godt vare på deg under oppholdet.
Vi taker så mye for besøket, og håper å få gleden av å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

Anmeldt 7. november 2018

Bra hotell, fine rom, god frokost og hyggelige ansatte. Ingenting å utsette på selve hotellopplevelsen.

Denne gata er ikke byens roligste. Mye av "byens glade gutter" som holder på i nærområdet. Men opplevde at politi/vektere var godt representert i hele gaten. På dagtid er alt helt fint, men noe ubehagelig på kveld/natt. Synd, siden dette er sentralt til mye, og et supert hotell.

Romtips: Rom mot bakgård
Takk, 113lttr
MonicaV3023, Hotel Manager på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager at gaten utenfor ikke er den beste. Brugata tiltrekker seg dessverre en del av byens løse fugler, og det er mye som skjer her både på dag - og kveldstid. Som du så er politiet mye tilstede, og vi jobber tett med både disse og kommunen for å forsøke å få ryddet opp i området. Dessverre så er det ikke så mye hotellet får gjort selv med dette, siden gaten ikke er hotellets eiendom. Men vi forsøker å påvirke i de instanser vi kan slik at vi kan få til en bedring rundt oss. Vi beklager det ulemper dette medførte for deg.
Så fint at du ellers likte hotellet og rommet ditt, og at vi kunne innfri dine forventninger til oppholdet!
Hyggelig å høre at personalet tok godt vare på deg, og at frokosten var super.
Takk for besøket, vi gleder oss til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!