HaB
2,0 av 5 boblerService
MonicaV3023, HotellsjefThon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. des. 2018
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager på det sterkeste at du fant en nål innsydd I sengeteppet! Denne må nok ha vært der helt fra sengeteppet ble produsert. Vi ber renholdsavdelingen gå gjennom alle rom og sjekke teppene for nåler.
Tusen takk for at du sier ifra, slik at vi kan få ordnet opp i dette! Vi tar også kontakt med leverandør, og ber de kvalitetssjekke alle sengetepper før de sendes ut til oss.
Jeg må også bare beklage at du følte du ikke ble tatt på alvor i resepsjonen. Dette er selvfølgelig alvorlig, og vi håper at det gikk bra med deg etter hendelsen! Ta bare kontakt med oss om det er noe vi kan hjelpe til med!

Vi håper likevel at du ellers hadde et fint opphold hos oss, og ser frem til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

kr 3 632
    kr 1 528
    kr 1 711
0.3 km fra Thon Hotel Spectrum
Bar/lounge
Our lounge area on the second floor
kr 1 092
  • Trip.com
0.9 km fra Thon Hotel Spectrum
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholder på hotellet. Rom ut mot gaten i 2.etg hadde noe støy men hadde alikevel en god natts søvn. Måtte ha vinduet lukket men bra inneluft på rommet. Anbefaler å be om rom inn mot bakgård.
Rommene er nyoppusset og fint innredet med god seng.
Fantastisk frokost med stort utvalg

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, martinusr2017
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet! Rommene ut mot gaten er dessverre noe utsatt for støy, så spør gjerne om rom mot bakgård - der er det som du sier stillere. Fint at du likevel hadde en god natts søvn I en komfortabel seng, og at du ellers likte rommet!
Vi er glade for at frokosten var god, og at denne kunne hjelpe til med å gi deg en fin start på dagen!
Takk for besøket, vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Alt var perfekt ifra innsjekk til utsjekk. Vi ble tatt imot på en veldig hyggelig måte. Supert rom med stort bad inn mot bakgård, stille og rolig. Frokosten var noe av det bedre vi har smakt på lenge, manglet ingenting. Parkering tett på. Sentralt. Dette kan anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, ole arnt s
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig at dere hadde et fint opphold, og at dere likte badet og rommet ut mot bakgården. Fint å høre at personalet tok godt vare på dere og at beligenheten vår var sentral og bra. Vi er glade for at frokosten kunne hjelpe til med å gi dere en god start på dagen, og at dere fant masse godt å spise og drikke på buffeten.
Tusen takk for videre anbefaling, dette er vi veldig takknemlige for!
Vi takker for besøket, og gleder oss til å se dere snart igjen her hos oss på Thon Hotel Spectrum. Velkommen skal dere være!

Anmeldt 2. desember 2018

Hele oppholdet fra jeg ble tatt imot til jeg reiste var veldig hyggelig. Veldig fine rom, ypperlig frokost og hyggelig service gjør at dette hotellet scorer høyt hos meg :-). I tillegg så er det sentral beliggenhet når man kommer med tog til Oslo.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, okrage
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi er glade for at du likte rommet ditt og beliggenheten vår nært Oslo Sentralstasjon, og synes det er veldig hyggelig å høre at personalet tok godt vare på deg under hele oppholdet. Så fint at frokosten falt i smak, og at du fant masse godt å spise og drikke på frokostbuffeten!
Vi takker for besøket, og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!

Anmeldt 30. november 2018

God service, bra frokost, Jeg ble oppgradert ved innsjekk (pga medlemskap). Hotellet er meget sentralt ift kollektivtransport. Alltid bra frokost og hyggelig betjening. Intet å utsette, og vil gjerne komme tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, gthaman

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk!
Vi er glade for at du hadde et fint opphold og at beliggenheten vår passet for deg. Så fint at personalet var hyggelige og imøtekommende! Godt å høre at du var fornøyd med oppgradering av rom, og at frokosten var super.
Vi takker så mye for besøket, og gleder oss til å se deg snart igjen her hos oss på Thon Hotel Spectrum. Du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell. Fikk sjekket inn 2 timer før innsjekk, veldig hyggelig betjening. God frokost.
Lite, men fint rom med takvindu. På taket rett utenfor vinduet vårt må det ha vært noe vifter av noe slag som hele tiden gikk. Dette var svært forstyrrende for nattesøvnen dessverre.

Takk, marylenk2018
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager at du ble plaget av støy på natten. Viftene fra ventilasjonsanlegget er plassert på taket og lyden fra disse kan dessverre være forstyrrende for noen få av rommene våre. Vi beklager så mye at dette gikk ut over nattesøvnen deres!
Vi er glade for at du ellers likte rommet og hotellet, og at frokosten falt i smak! Det er godt å høre at du fikk sjekke inn tidlig ved ankomst til hotellet, og at personalet tok godt vare på deg under oppholdet.
Vi taker så mye for besøket, og håper å få gleden av å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!