Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Priceline
Trip.comUSD 134
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet. Fikk rom ut mot bakgård, stille og rolig på natta. Rent og fint på rommet. Et veldig stort bad som ga et stort pluss viste seg at jeg hadde fått handicaprom, men det gjorde ingenting. Fantastisk bra frokostbuffet.
Tv med mange funksjoner. Til og med høytaler på rommet som du kan koble telefonen til og spille musikk.
Anbefaler virkelig dette hotellet

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, tulla_11
Stine N, General Manager på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære tulla_11,

Tusen takk for at du tok deg til til å gi oss en tilbakemelding etter besøket hos oss, det setter vi virkelig stor pris på.
Det er veldig hyggelig å høre at du hadde det fint hos oss og at vi var fornøyd med rommet og at det var rent og pent. Teknologi er viktig i dagens samfunn og TV med mange funksjoner og høyttaler til musikken hører med,
Frokosten vår er vi ekstra stolte av så det er alltid ekstra godt når andre også synes at den er fantastisk bra, det blir de ansatte i frokostsalen veldig glade for å høre.

Vi takker for besøket og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang du er i Oslo!

Stine Nordhaug
Direktør

Anmeldt 12. desember 2018

Lang nål innsydd i sengeteppet. La sengeteppet over stolen, og fikk nål i ryggen.
Service i resepsjonen var et skuldertrekk og en liten "beklager". Virket ikke som de tok dette alvorlig, men som gjestmener jeg det er en stygg sak.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 678hb
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager på det sterkeste at du fant en nål innsydd I sengeteppet! Denne må nok ha vært der helt fra sengeteppet ble produsert. Vi ber renholdsavdelingen gå gjennom alle rom og sjekke teppene for nåler.
Tusen takk for at du sier ifra, slik at vi kan få ordnet opp i dette! Vi tar også kontakt med leverandør, og ber de kvalitetssjekke alle sengetepper før de sendes ut til oss.
Jeg må også bare beklage at du følte du ikke ble tatt på alvor i resepsjonen. Dette er selvfølgelig alvorlig, og vi håper at det gikk bra med deg etter hendelsen! Ta bare kontakt med oss om det er noe vi kan hjelpe til med!

Vi håper likevel at du ellers hadde et fint opphold hos oss, og ser frem til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholder på hotellet. Rom ut mot gaten i 2.etg hadde noe støy men hadde alikevel en god natts søvn. Måtte ha vinduet lukket men bra inneluft på rommet. Anbefaler å be om rom inn mot bakgård.
Rommene er nyoppusset og fint innredet med god seng.
Fantastisk frokost med stort utvalg

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, martinusr2017
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet! Rommene ut mot gaten er dessverre noe utsatt for støy, så spør gjerne om rom mot bakgård - der er det som du sier stillere. Fint at du likevel hadde en god natts søvn I en komfortabel seng, og at du ellers likte rommet!
Vi er glade for at frokosten var god, og at denne kunne hjelpe til med å gi deg en fin start på dagen!
Takk for besøket, vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Alt var perfekt ifra innsjekk til utsjekk. Vi ble tatt imot på en veldig hyggelig måte. Supert rom med stort bad inn mot bakgård, stille og rolig. Frokosten var noe av det bedre vi har smakt på lenge, manglet ingenting. Parkering tett på. Sentralt. Dette kan anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, ole arnt s
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig at dere hadde et fint opphold, og at dere likte badet og rommet ut mot bakgården. Fint å høre at personalet tok godt vare på dere og at beligenheten vår var sentral og bra. Vi er glade for at frokosten kunne hjelpe til med å gi dere en god start på dagen, og at dere fant masse godt å spise og drikke på buffeten.
Tusen takk for videre anbefaling, dette er vi veldig takknemlige for!
Vi takker for besøket, og gleder oss til å se dere snart igjen her hos oss på Thon Hotel Spectrum. Velkommen skal dere være!

Anmeldt 2. desember 2018

Hele oppholdet fra jeg ble tatt imot til jeg reiste var veldig hyggelig. Veldig fine rom, ypperlig frokost og hyggelig service gjør at dette hotellet scorer høyt hos meg :-). I tillegg så er det sentral beliggenhet når man kommer med tog til Oslo.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, okrage
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi er glade for at du likte rommet ditt og beliggenheten vår nært Oslo Sentralstasjon, og synes det er veldig hyggelig å høre at personalet tok godt vare på deg under hele oppholdet. Så fint at frokosten falt i smak, og at du fant masse godt å spise og drikke på frokostbuffeten!
Vi takker for besøket, og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!