2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Agoda.com
119124 av 380 anmeldelser
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi var på konsert i Oslo Spectrum og hotellet kunne ikke hatt bedre plassering. Vi hadde bedt om rom inn mot bakgården, det lå ørepropper på rommet, men de ble ikke brukt da det ikke var noe støy til tross for at vi var her på helg. Delikat og varmt bad, god seng og koselig rom. Frokosten var veldig god. Ikke noe problem med gluten- og laktosefritt, det eneste å utsette på det var at det kunne hengt et stort skilt ved de glutenfrie produktene, slik at ikke alle andre gikk og tok der også. Glutenfritt brød måtte man be om, men når man fikk det var det varmet opp og veldig godt. Kjempebra!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 458sirif
Stine N, General Manager på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Kjære 458sirif,

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding etter besøket i helgen. Det er utrolig godt å høre at dere hadde et fint besøk hos oss og at dere fikk sove godt. Det er alltid hyggelig med skryt av frokosten og gjengen i frokostsalen gleder seg over det hver gang. Glutenfritt brød er "on-demand" for at det skal være ferskt og godt når man får det, det går ikke så mye av det.

Vi ønsker dere en riktig fin uke og velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Jeg benytter dette hotellet ofte ved jobb-reiser. Det har sentral og god beliggenhet. Rommene er pene og nylig opp-pusset. Frokosten holder en meget god standard. Dette er ikke et hotell med bar, restaurant og vakker utsikt, men et meget godt hotell i fht hva du får for pengene. Denne gangen benyttet jeg hotellet til familie-reise, som det også er godt egnet til. Min favoritt! :)

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, JoNarve
Stine N, General Manager på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei JoNarve,

Det er godt å se at du trives hos oss og at du synes hotellet også var et fint sted å bo med familien.
De ansatte i frokostsalen blir alltid glad for å høre at gjestene våre synes frokosten holder en meget god standard, de jobber hardt for dette hver dag.
Vi synes det er veldig hyggelig at hotellet er din favoritt - det er vår favoritt også;)

Vi takker for tilbakemeldingen og ønsker på snarlig gjensyn!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet. Fikk rom ut mot bakgård, stille og rolig på natta. Rent og fint på rommet. Et veldig stort bad som ga et stort pluss viste seg at jeg hadde fått handicaprom, men det gjorde ingenting. Fantastisk bra frokostbuffet.
Tv med mange funksjoner. Til og med høytaler på rommet som du kan koble telefonen til og spille musikk.
Anbefaler virkelig dette hotellet

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, tulla_11
Stine N, General Manager på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære tulla_11,

Tusen takk for at du tok deg til til å gi oss en tilbakemelding etter besøket hos oss, det setter vi virkelig stor pris på.
Det er veldig hyggelig å høre at du hadde det fint hos oss og at vi var fornøyd med rommet og at det var rent og pent. Teknologi er viktig i dagens samfunn og TV med mange funksjoner og høyttaler til musikken hører med,
Frokosten vår er vi ekstra stolte av så det er alltid ekstra godt når andre også synes at den er fantastisk bra, det blir de ansatte i frokostsalen veldig glade for å høre.

Vi takker for besøket og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang du er i Oslo!

Anmeldt 12. desember 2018

Lang nål innsydd i sengeteppet. La sengeteppet over stolen, og fikk nål i ryggen.
Service i resepsjonen var et skuldertrekk og en liten "beklager". Virket ikke som de tok dette alvorlig, men som gjestmener jeg det er en stygg sak.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 678hb
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager på det sterkeste at du fant en nål innsydd I sengeteppet! Denne må nok ha vært der helt fra sengeteppet ble produsert. Vi ber renholdsavdelingen gå gjennom alle rom og sjekke teppene for nåler.
Tusen takk for at du sier ifra, slik at vi kan få ordnet opp i dette! Vi tar også kontakt med leverandør, og ber de kvalitetssjekke alle sengetepper før de sendes ut til oss.
Jeg må også bare beklage at du følte du ikke ble tatt på alvor i resepsjonen. Dette er selvfølgelig alvorlig, og vi håper at det gikk bra med deg etter hendelsen! Ta bare kontakt med oss om det er noe vi kan hjelpe til med!

Vi håper likevel at du ellers hadde et fint opphold hos oss, og ser frem til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

Monica Vestad
Hotellsjef

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholder på hotellet. Rom ut mot gaten i 2.etg hadde noe støy men hadde alikevel en god natts søvn. Måtte ha vinduet lukket men bra inneluft på rommet. Anbefaler å be om rom inn mot bakgård.
Rommene er nyoppusset og fint innredet med god seng.
Fantastisk frokost med stort utvalg

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, martinusr2017
MonicaV3023, Hotellsjef på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet! Rommene ut mot gaten er dessverre noe utsatt for støy, så spør gjerne om rom mot bakgård - der er det som du sier stillere. Fint at du likevel hadde en god natts søvn I en komfortabel seng, og at du ellers likte rommet!
Vi er glade for at frokosten var god, og at denne kunne hjelpe til med å gi deg en fin start på dagen!
Takk for besøket, vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum ved en senere anledning!

Monica Vestad
Hotellsjef