Booking.comUSD 177
ZenHotels.comUSD 194
Trip.comUSD 176
Anmeldt 21. juli 2021

Kjekt hotell å bo på. Sentrumsnært. Fant ingenting å klage på. Kommer nok til å bruke dette igjen.
Frokosten var enorm, der var det alt en kan tenke seg. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Dette kan anbefales-

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, LeifL4
Anders S, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om oss etter ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du satt pris på vår fantastiske beliggenhet og vårt hyggelige og hjelpsomme personale. Det er også kjekt å høre at du kategoriserer frokosten vår som enorm, det tar vi som et stort kompliment :)

Vi håper på å ønske deg velkommen tilbake neste gang du skal bo på hotell i Oslo.

Takk for at du anbefaler oss til andre!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket inn et lengre opphold, og sjekket inn på kveldstid. Fikk en varm velkomst. Ble positivt overrasket over rommet vi fikk tildelt.

Erfaringsmessig så blir vi som reiser med hund ofte tildelt rom som har akutt behov for oppgradering, og renhold.

Men ikke på Thon Hotell Spectrum. Her føler man seg ivaretatt. Vi fikk vi et nydelig rom med utsikt over Brugata. Et rom med god plass, og diverse fasiliteter. Rent og pent. Meget stilfull innredning, og bruk av fargekombinasjoner. Et stort pluss for at gulvet ikke er teppebelagt.

Resepsjonsområdet og loungen: Forfriskende og kreativt bruk av fargekombinasjoner, variert tapet på veggene, og stilfull innredning. Tilgang på kaffe hele døgnet, og bruk av ismaskin.

Det samme gjelder for frokostsalen. Et bredt utvalg av mat, også varme retter. Hotellet har fokus på matsvinn. Meget bra.

Ellers hyggelig betjening av personalet, og godt renhold av rommet.

Hotellet ligger midt i sentrum. Kort vei til kollektiv transport, ulike severdigheter, og ikke minst naturskjønne omgivelser, bl.a Akerselva. Dette hotellet fortjener mer enn tre stjerner!

Anbefaler opphold på dette hotellet, vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Komfort21
Anders S, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet i etterkant av ditt opphold, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du gir oss topp score og at du nevner at et hyggelig personale, flotte fellesarealer, bra renhold, god frokost og beliggenhet som grunner til dette.

Velkommen tilbake til oss neste gang du og hunden skal bo på hotell i Oslo.

Anmeldt 19. juli 2021

Oslohelg
Hadde et veldig fint opphold der i to netter. Bare hyggelig folk som jobbet der.
God frokost og rommet var rent og fint.
Beliggenheten er grei, når man kommer med tog, og nærhet til kjøpesenter.
Anbefales

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, rolfsW3340NF
Anders S, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold, det setter vi stor pris på!

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss. Vi setter stor pris på at personalet, rommet og frokosten falt i smak :-)

Som du skriver ligger hotellet veldig sentralt i Oslo, nærme både kollektiv, shopping og sightseeing :-)

Velkommen tilbake neste gang du skal bo på hotell i Oslo!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet og god frokost, men dessverre veldig dårlig renhold. Bestilte to rom hvor det ene rommet knapt var rengjort når vi kom. Vi fant både godtepapir og annet papirsøppel på gulvet. Bak søppelbøtta var det store støvdotter. På badet fant vi også søppel etter hygieneartikler. Varslet resepsjonen som tilbød oss å bytte rom, noe vi takket nei til da vår sønn bodde på naborommet. Morgenen skulle jeg lage en kaffe og fant en brukt snus (!) i skålen med kaffe og te. Varslet resepsjonen og var veldig tydelig på at dette var for dårlig.
Ikke alle håndklær ble byttet ut til tross for at de ble lagt på gulvet etter bruk.
Tror ikke vi vil benytte dette hotellet igjen

Takk, may tove b

Kjære gjest,

Det gleder meg å lese at du var fornøyd med den sentrale beliggenheten og vår gode frokost.

Det var leit å høre om opplevelsen med renhold på rommet. Her høres det ut som at renholdet ikke var utført riktig og at rombytte hadde vært den beste løsningen. Vi skal gå igjennom rutinene våre, slik at dette ikke skal forekomme igjen.

Vi håper på å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, og at renholdet da er til den standarden vi ønsker å tilby våre gjester.

Anmeldt 16. juli 2021

Hadde et veldig fint opphold her i to netter! Ble godt tatt imot av hyggelige resepsjonister som ga meg tidligere innsjekk, og fikk rom med badekar som jeg ba om. Rommet vart romslig og luftig, vifte var det også på rommet som var fint da Oslo blir noe varmt om sommeren! Chromecast var også et fint tillegg. Rommet var vendt ut mot gaten, men det var stille når man tok igjen vinduene.
Frokosten var fantastisk, og personalet her var også utrolig hyggelige og blide! Personalet generelt gjorde så jeg følte meg både sett og velkommen til enhver tid.
Lokasjonen er der det er, men det er sentralt og lett å komme seg rundt.

Kommer definitivt tilbake!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Therese O

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på!

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss og at du trekker frem frokosten og personalet som grunner til dette.

Velkommen tilbake neste gang du skal bo på hotell i Oslo.