Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.comUSD 191
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Flott og moderne hotell. Kundeservice var på topp og rommet var lite men koselig. Badet kunne vært større men det funket for det mest nødvendige. Jeg liker at vi fikk ørepropper da dette ligger midt i Oslo og det kan være mye støy.
Fra hotellet er det gangavstand til det meste så veldig praktisk beliggende.
Frokosten var veldig god! Mye og velge mellom varmt og kaldt!
Fornøyd med oppholdet.

Takk, Amonitt
Anders S, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss og at du trekker frem en hyggelig betjening, sentral beliggenhet og en veldig god frokost som grunner til dette.

Ønsker man større rom anbefaler jeg å booke HCP-rom da disse har større bad :-)

Velkommen tilbake til oss neste gang du skal til Oslo!

Anmeldt 28. juli 2021

Ble tatt hyggelig imot og tildelt et strøkent, nyrenovert rom med gode senger. Etter ei god natts søvn ble man hilst hjertelig god morgen både i resepsjon og frokostsalen. Veldig god frokost med godt utvalg både varm og kaldmat. Problemfri utsjekk. Hotellet ligger også svært sentralt, anbefales!

Takk, 684yngvek

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du ble møtt med god service i både restauranten og i resepsjonen, samt våre flotte rom. Jeg er glad for å høre at du likte både varm- og kaldmaten i frokosten, som er inkludert i romprisen.

Hyggelig å høre at vår sentrale beliggenhet i Oslo også falt i smak :-)

Velkommen tilbake neste gang du skal bo på hotell i Oslo! :)

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Supert sentralt hotell. Vegg i vegg med parkeringshus som man får rabatt på. Ac på rommet vi hadde. Og vannkoker med pulverkaffe . Genialt. Kunne ikke bedt om mer. God frokost.
Vi skal hit igjen ! Ingen tvil

Takk, ingridnD5657EG

Kjære gjest,

Takk for at dere tok dere tid til å skrive en tilbakemelding om oss etter deres opphold og at dere gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at dere hadde et flott opphold hos oss og dere trekker frem god frokost som en av grunnene til dette, samt den rimelige parkeringen med 30% rabatt vegg-i-vegg til hotellet på Spektrum P-hus. Det er kjekt å høre at dere satt pris på vår fantastiske beliggenhet midt i Oslo sentrum.

Velkommen tilbake neste gang dere skal bo på hotell i Oslo :-)

Anmeldt 21. juli 2021

Kjekt hotell å bo på. Sentrumsnært. Fant ingenting å klage på. Kommer nok til å bruke dette igjen.
Frokosten var enorm, der var det alt en kan tenke seg. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Dette kan anbefales-

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, LeifL4
Anders S, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om oss etter ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du satt pris på vår fantastiske beliggenhet og vårt hyggelige og hjelpsomme personale. Det er også kjekt å høre at du kategoriserer frokosten vår som enorm, det tar vi som et stort kompliment :)

Vi håper på å ønske deg velkommen tilbake neste gang du skal bo på hotell i Oslo.

Takk for at du anbefaler oss til andre!

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket inn et lengre opphold, og sjekket inn på kveldstid. Fikk en varm velkomst. Ble positivt overrasket over rommet vi fikk tildelt.

Erfaringsmessig så blir vi som reiser med hund ofte tildelt rom som har akutt behov for oppgradering, og renhold.

Men ikke på Thon Hotell Spectrum. Her føler man seg ivaretatt. Vi fikk vi et nydelig rom med utsikt over Brugata. Et rom med god plass, og diverse fasiliteter. Rent og pent. Meget stilfull innredning, og bruk av fargekombinasjoner. Et stort pluss for at gulvet ikke er teppebelagt.

Resepsjonsområdet og loungen: Forfriskende og kreativt bruk av fargekombinasjoner, variert tapet på veggene, og stilfull innredning. Tilgang på kaffe hele døgnet, og bruk av ismaskin.

Det samme gjelder for frokostsalen. Et bredt utvalg av mat, også varme retter. Hotellet har fokus på matsvinn. Meget bra.

Ellers hyggelig betjening av personalet, og godt renhold av rommet.

Hotellet ligger midt i sentrum. Kort vei til kollektiv transport, ulike severdigheter, og ikke minst naturskjønne omgivelser, bl.a Akerselva. Dette hotellet fortjener mer enn tre stjerner!

Anbefaler opphold på dette hotellet, vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Komfort21
Anders S, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet i etterkant av ditt opphold, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du gir oss topp score og at du nevner at et hyggelig personale, flotte fellesarealer, bra renhold, god frokost og beliggenhet som grunner til dette.

Velkommen tilbake til oss neste gang du og hunden skal bo på hotell i Oslo.