Booking.comUSD 180
Trip.comUSD 182
ZenHotels.comUSD 196
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Datteren min og jeg var på miniferie i Oslo.
Super plassering, masse i nærheten, hyggelig betjening og god service, rent og pent, freshe farger i gangen, god frokost og rommet var flott.
Anbefales fra oss.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, heidisY378NM
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at du og datteren din hadde et fint opphold, og at vår sentrale beliggenhet var super!
Vi er glade for at rommet var rent og pent, at frokosten falt i smak og at de ansatte var hyggelige og serviceinnstilte.

Vi takker så mye for besøket og for din videre anbefaling, og gleder oss til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!

Monica Vestad
Hotellsjef

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et sentralt beliggende hotell med alle fasiliteter for et trivelig og trygt opphold.
Når vi kom til innsjekk ble vi automatisk oppgradert til et større rom.
Selv om hotellet ligger midt i sentrum er hotellet godt støyskjermet og det er stilt og rolig på rommet.
God frokost med godt utvalg og trivelige lokaler. Smilene og hjelpsom betjening

Takk, OnAir58936126549
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at dere hadde et trivelig opphold hos oss, og at vår sentrale beliggenhet passet for dere!
Vi er glade for at dere satte pris på oppgradering av rom, at frokosten falt i smak og at dere fikk god hjelp av smilende og hyggelige ansatte.
Vi takker så mye for denne gang, og gleder oss til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum!

Monica Vestad
Hotellsjef

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Flott og moderne hotell. Kundeservice var på topp og rommet var lite men koselig. Badet kunne vært større men det funket for det mest nødvendige. Jeg liker at vi fikk ørepropper da dette ligger midt i Oslo og det kan være mye støy.
Fra hotellet er det gangavstand til det meste så veldig praktisk beliggende.
Frokosten var veldig god! Mye og velge mellom varmt og kaldt!
Fornøyd med oppholdet.

Takk, Amonitt
Anders S, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss og at du trekker frem en hyggelig betjening, sentral beliggenhet og en veldig god frokost som grunner til dette.

Ønsker man større rom anbefaler jeg å booke HCP-rom da disse har større bad :-)

Velkommen tilbake til oss neste gang du skal til Oslo!

Anmeldt 28. juli 2021

Ble tatt hyggelig imot og tildelt et strøkent, nyrenovert rom med gode senger. Etter ei god natts søvn ble man hilst hjertelig god morgen både i resepsjon og frokostsalen. Veldig god frokost med godt utvalg både varm og kaldmat. Problemfri utsjekk. Hotellet ligger også svært sentralt, anbefales!

Takk, 684yngvek

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold og at du gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du ble møtt med god service i både restauranten og i resepsjonen, samt våre flotte rom. Jeg er glad for å høre at du likte både varm- og kaldmaten i frokosten, som er inkludert i romprisen.

Hyggelig å høre at vår sentrale beliggenhet i Oslo også falt i smak :-)

Velkommen tilbake neste gang du skal bo på hotell i Oslo! :)

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Supert sentralt hotell. Vegg i vegg med parkeringshus som man får rabatt på. Ac på rommet vi hadde. Og vannkoker med pulverkaffe . Genialt. Kunne ikke bedt om mer. God frokost.
Vi skal hit igjen ! Ingen tvil

Takk, ingridnD5657EG

Kjære gjest,

Takk for at dere tok dere tid til å skrive en tilbakemelding om oss etter deres opphold og at dere gir oss topp score, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at dere hadde et flott opphold hos oss og dere trekker frem god frokost som en av grunnene til dette, samt den rimelige parkeringen med 30% rabatt vegg-i-vegg til hotellet på Spektrum P-hus. Det er kjekt å høre at dere satt pris på vår fantastiske beliggenhet midt i Oslo sentrum.

Velkommen tilbake neste gang dere skal bo på hotell i Oslo :-)