Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.comUSD 197
Anmeldt 20. august 2021

Var tydelig på når jeg, at på grunn av to intensive jobbdager trengte jeg er rom som var mulig å sove godt på.
Støynivået ut mot gaten disse nettene har vært uutholdelig.
Ringte ned første kvelden og spurte om å bytte rom, da ble jeg møtt av en vennlig stemme som sa at det var bare å pakke sakene mine og komme ned i resepsjonen kl:06.30 påfølgende dag da jeg skulle på jobb.
Når jeg møtte opp, ble jeg motatt av en utrivelig nattvakt som snakket om noe helt annet og som sa at de overhodet ikke hadde andre rom å tilby meg. Og jeg måtte gå opp igjen på samme rom med bagasjen.
Jeg hadde planlagt å bo her to netter i måneden i et år fremover, det er uaktuelt nå.

Takk, Kvinne41
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager at oppholdet ikke ble som forventet! Slikt skal selvfølgelig ikke skje, og vi er veldig glade for at du tar deg tid til å gi oss beskjed slik at vi kan forbedre oss og lære av våre feil. Rommene ut mot Brugata kan være bråkete, så her burde du i utgangspunktet fått et rom mot bakgård når du ønsket et stille rom. Når du så fikk beskjed om at du kunne bytte, har dessverre kommunikasjonen mellom resepsjonistene sviktet. Vår nattevakt er ny, og har tydeligvis ikke helt fått med seg hvordan dette gjøres. Du burde fått beskjed om at bagasjen kunne settes i bagasjerommet, og at vi skulle ha et nytt rom klart til deg når du kom tilbake på hotellet. Vi tar dette med alle resepsjonister nå, slik at vi en feil som dette ikke skjer igjen!
Vi beklager på det sterkeste det inntrufne, men håper likevel på at du vil prøve Thon Hotel Spectrum igjen - slik at vi kan få vist oss fra en bedre side!

Anmeldt 14. august 2021

Ble møtt av hyggelig betjening, hotell har ok standard - dog stusset jeg over at man ikke har "råd" til å ha en overmadrass som er like stor som sengen. Opplevde mye støy fra området rundt, derav et par med ørepropper på badet. Frokosten er som vanlig hos Thon - veldig bra. Får vite av kjentfolk at dette er område hvor de "glade og slitne" narkomane og kriminelle holder til. Brugata og Storgata er de nye oppholdsplassene for denne gjengen. Ble rådet til å bytte hotell, neste dag slik at ikke de to ungdommene som var med på hovedstadstur skulle bli utsatt for noe.
Vi flyttet til Thon Hotel Europa, og hadde et fortreffelig opphold resten av tiden i hovedstaden.

Romtips: Finn et annet hotell
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 264kjetila
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
VI beklager at området rundt hotellet ikke er det beste. Brugata tiltrekker seg dessverre en del av byens "løse fugler", og dette gjør at helhetsinntrykket av området blir dratt ned. Vi jobber sammen med politiet og Oslo Kommune for å forsøke å få ryddet opp i gaten, men dette er et arbeide som tar tid. Vi håper å få til en god løsning på problematikken rundt rusmisbrukerne og resten av miljøet på sikt. Beklager så mye de ulemper dette medførte for dere!
Jeg må også bare beklage at overmadrassen var for smal til sengen, slik skal det selvfølgelig ikke være og jeg tar det med renholdsavdelingen med en gang. Her må to overmadrasser ha blitt forbyttet - alle senger skal ha overmadrasser som passer.

Vi er glade for at dere ellers ble møtt av hyggelige ansatte, og at frokosten var veldig bra!
Det er godt å høre at dere hadde et fint opphold også på Thon Hotel Europa.

Vi takker for denne gang, og håper å få gleden av å ønske velkommen tilbake til Thon Hotels også ved en senere anledning!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Datteren min og jeg var på miniferie i Oslo.
Super plassering, masse i nærheten, hyggelig betjening og god service, rent og pent, freshe farger i gangen, god frokost og rommet var flott.
Anbefales fra oss.

Takk, heidisY378NM
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at du og datteren din hadde et fint opphold, og at vår sentrale beliggenhet var super!
Vi er glade for at rommet var rent og pent, at frokosten falt i smak og at de ansatte var hyggelige og serviceinnstilte.

Vi takker så mye for besøket og for din videre anbefaling, og gleder oss til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et sentralt beliggende hotell med alle fasiliteter for et trivelig og trygt opphold.
Når vi kom til innsjekk ble vi automatisk oppgradert til et større rom.
Selv om hotellet ligger midt i sentrum er hotellet godt støyskjermet og det er stilt og rolig på rommet.
God frokost med godt utvalg og trivelige lokaler. Smilene og hjelpsom betjening

Takk, OnAir58936126549
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at dere hadde et trivelig opphold hos oss, og at vår sentrale beliggenhet passet for dere!
Vi er glade for at dere satte pris på oppgradering av rom, at frokosten falt i smak og at dere fikk god hjelp av smilende og hyggelige ansatte.
Vi takker så mye for denne gang, og gleder oss til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Flott og moderne hotell. Kundeservice var på topp og rommet var lite men koselig. Badet kunne vært større men det funket for det mest nødvendige. Jeg liker at vi fikk ørepropper da dette ligger midt i Oslo og det kan være mye støy.
Fra hotellet er det gangavstand til det meste så veldig praktisk beliggende.
Frokosten var veldig god! Mye og velge mellom varmt og kaldt!
Fornøyd med oppholdet.

Takk, Amonitt
Anders S, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding om hotellet vårt etter ditt opphold, det setter vi stor pris på.

Det gleder meg å lese at du hadde et fint opphold hos oss og at du trekker frem en hyggelig betjening, sentral beliggenhet og en veldig god frokost som grunner til dette.

Ønsker man større rom anbefaler jeg å booke HCP-rom da disse har større bad :-)

Velkommen tilbake til oss neste gang du skal til Oslo!

Anders S
Resepsjonssjef