Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Agoda.com
Lol.travelUSD 210
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Et flott og sentrumsnært hotell.. God service, god frokost og fine rom med smart tv til eks bruk av Spotify mm.
Mulighet til å handle egen mat/snacks var rett utenfor.
Skopuss maskin, isbit maskin og bla mulighet til gode drinker i resepsjonen.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 26karinv
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at du trivdes hos oss, at hotellet og rommet var flott og at servicen var god!
Vi er glade for at vår sentrale beliggenhet passet for deg, og at frokosten kunne hjelpe til med å gi deg en god start på dagen!
Tusen takk for denne gang, vi ser frem til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum snart igjen!

Anmeldt 31. august 2021

Sentral beliggenhet men likevel litt "bortgjemt", ikke langt fra Oslo S og Oslo Spektrum (derav navnet). Jeg har bodd mye på hotell, men svært få - om noen - slår frokostbuffeten til Spectrum. Utrolig bra og nesten verdt oppholdet alene. Hotellet ellers er forholdsvis rimelig, god standard, fine fellesarealer, profesjonell og vennlig service. Naturligvis nært til alt siden det ligger midt i byen ikke langt fra Grünerløkka. Kan trygt anbefales.

Romtips: Beste frokost
Takk, Ole Jacob J
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Så hyggelig å høre at du trivdes hos oss, og at vår sentrale beliggenhet passet for deg! Vi er glade for at du fikk profesjonell og vennlig service, og synes det er ekstra fint at du var så fornøyd med frokosten! Vi har jobbet mye med denne, og er veldig fornøyde selv med hvordan resultatet har blitt.
Vi takker så mye for besøket og for din videre anbefaling, og gleder oss til å se deg snart igjen her hos oss på Thon Hotel Spectrum!

Anmeldt 24. august 2021

bodde her en natt. Hyggelig resepsjonist, trivelig hotell. Lite rom og bad, men har alt du trenger. God seng. Veldig bra frokost. Mye støy fra restauranter, men det roet seg ganske tidlig. Alt i alt veldig fornøyd med oppholdet.

Takk, Flyglad
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager at det var støy fra utestedene rundt oss. Det er godt at det roet seg før natten slik at nattesøvnen ikke ble ødelagt.
Spør gjerne om et romslig rom/bad ved ditt neste besøk, så ordner vi det. Vi har stor variasjon i både størrelser og utforming på rommene våre.
Vi er glade for at sengen var komfortabel, at frokosten var veldig god og at resepsjonisten var hyggelig.
Tusen takk for denne gang, vi ser frem til å ønske velkommen tilbake til Thon Hotel Spectrum!

Anmeldt 20. august 2021

Var tydelig på når jeg, at på grunn av to intensive jobbdager trengte jeg er rom som var mulig å sove godt på.
Støynivået ut mot gaten disse nettene har vært uutholdelig.
Ringte ned første kvelden og spurte om å bytte rom, da ble jeg møtt av en vennlig stemme som sa at det var bare å pakke sakene mine og komme ned i resepsjonen kl:06.30 påfølgende dag da jeg skulle på jobb.
Når jeg møtte opp, ble jeg motatt av en utrivelig nattvakt som snakket om noe helt annet og som sa at de overhodet ikke hadde andre rom å tilby meg. Og jeg måtte gå opp igjen på samme rom med bagasjen.
Jeg hadde planlagt å bo her to netter i måneden i et år fremover, det er uaktuelt nå.

Takk, Kvinne41
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi beklager at oppholdet ikke ble som forventet! Slikt skal selvfølgelig ikke skje, og vi er veldig glade for at du tar deg tid til å gi oss beskjed slik at vi kan forbedre oss og lære av våre feil. Rommene ut mot Brugata kan være bråkete, så her burde du i utgangspunktet fått et rom mot bakgård når du ønsket et stille rom. Når du så fikk beskjed om at du kunne bytte, har dessverre kommunikasjonen mellom resepsjonistene sviktet. Vår nattevakt er ny, og har tydeligvis ikke helt fått med seg hvordan dette gjøres. Du burde fått beskjed om at bagasjen kunne settes i bagasjerommet, og at vi skulle ha et nytt rom klart til deg når du kom tilbake på hotellet. Vi tar dette med alle resepsjonister nå, slik at vi en feil som dette ikke skjer igjen!
Vi beklager på det sterkeste det inntrufne, men håper likevel på at du vil prøve Thon Hotel Spectrum igjen - slik at vi kan få vist oss fra en bedre side!

Anmeldt 14. august 2021

Ble møtt av hyggelig betjening, hotell har ok standard - dog stusset jeg over at man ikke har "råd" til å ha en overmadrass som er like stor som sengen. Opplevde mye støy fra området rundt, derav et par med ørepropper på badet. Frokosten er som vanlig hos Thon - veldig bra. Får vite av kjentfolk at dette er område hvor de "glade og slitne" narkomane og kriminelle holder til. Brugata og Storgata er de nye oppholdsplassene for denne gjengen. Ble rådet til å bytte hotell, neste dag slik at ikke de to ungdommene som var med på hovedstadstur skulle bli utsatt for noe.
Vi flyttet til Thon Hotel Europa, og hadde et fortreffelig opphold resten av tiden i hovedstaden.

Romtips: Finn et annet hotell
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 264kjetila
Monica Vestad, Other på Thon Hotel Spectrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk.
VI beklager at området rundt hotellet ikke er det beste. Brugata tiltrekker seg dessverre en del av byens "løse fugler", og dette gjør at helhetsinntrykket av området blir dratt ned. Vi jobber sammen med politiet og Oslo Kommune for å forsøke å få ryddet opp i gaten, men dette er et arbeide som tar tid. Vi håper å få til en god løsning på problematikken rundt rusmisbrukerne og resten av miljøet på sikt. Beklager så mye de ulemper dette medførte for dere!
Jeg må også bare beklage at overmadrassen var for smal til sengen, slik skal det selvfølgelig ikke være og jeg tar det med renholdsavdelingen med en gang. Her må to overmadrasser ha blitt forbyttet - alle senger skal ha overmadrasser som passer.

Vi er glade for at dere ellers ble møtt av hyggelige ansatte, og at frokosten var veldig bra!
Det er godt å høre at dere hadde et fint opphold også på Thon Hotel Europa.

Vi takker for denne gang, og håper å få gleden av å ønske velkommen tilbake til Thon Hotels også ved en senere anledning!