Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Etrip
travelup.comUSD 148
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Hadde aldri bodd her før nå, men på mange andre Thon Hotel i Oslo. Nyoppusset med flotte rom, hyggelige ansatte og god frokost. Strøket er ikke det aller beste, men viss man passer på å gå via Oslo City og Oslo S på kveldstid er det Ok. Ligger jo veldig sentralt plassert.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Gievddo
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei Sundal,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss på Thon Hotel Terminus. Vi er veldig glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger.

Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 9. november 2018

Pent og komfortabelt hotell.

Gode senger, fin størrelse på dobbeltrommet og nyoppusset. Stille rom mot bakgården.

Veldig bra frokost! Fikk dessverre ikke forsøkt kveldsmaten.

Litt skuffende at rommet ikke var klart til innsjekking kl 15, årsaken var unormalt mange innsjekkinger lørdag formiddag.

Romtips: Rooms on the back side of hotel are quiet
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Morten T

Hei Morten,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at rommene og ikke minst vår frokost falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 28. oktober 2018

I helga var eg for andre gong på dette hotellet, og det blir valgt på grunn av nærheten til Folketeateret. Begge gongene har eg møtt hyggelige folk i resepsjonen og ved frokosten, og ingenting å utsette på innsjekking. Me kom tidlig med nattoget og forventa ikkje rom med det same me kom til hotellet, men resepsjonisten var snar med å tilby å ringe til oss når rommet vart tilgjengelig. Super service og det som gir det det lille ekstra.

Nå i helga vart eg nærmast mållaus då eg og mitt reisefølge låste oss inn på hotellrommet og vart møtt av eit digert rom med separate senger, to (!) gode stoler (vanlegvis er det kun ein) og eit bad som ikkje var eit bøttekott. Utmerka frokost med stor variasjon.

Kommer garantert tilbake!

Romtips: Om du vil slippe trafikkstøy be om rom vendt mot bakgården.
1  Takk, Elida S
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Elida,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger. At du ønsker å benytte oss igjen ved en senere anledning ser vi på som et kvalitetsstempel :)

Velkommen skal du være!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Superhyggelig personal! Pene og moderne små) rom med veldig gode senger . Frokosten var fantastiskStort og fristende utvalg samt svært delikat og rent ! Ligger sentralt til så perfekt hvis du skal noe i sentrum

1  Takk, 110maritb
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Marit,

Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding etter ditt opphold. Veldig hyggelig å lese at du trivdes hos oss og at du er fornøyd med både frokost og kveldsmat.

Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg tror nok at det ikke terminus thon sin feil. For jeg har vært andre thon hotell som har ikke tekst tv på Nye smart tv. Tenker hvordan jeg sitter og se på dagsrevyen uten tekst ?
Så tenker jeg nok alle thon nye smart tv som de ikke ville ha tekst tv for hørselhemmede og mange eldre som hører dårlig. ?
Får varmt velkommen, fikk noe jeg ønsker fikk oppfylles på rommet Gode seng, verden minst på bad. Om jeg veier 10 kg til da er ikke plass på wc ?
Speil over skrivebord, må jeg se speil selv hele tiden når jeg sitter ved skrivebord?
Jeg er redd om vann sprut mot kontakt som er veldig nær på bad.
Frokost er mye godt...
Kveldsmat er for barna middag retter... ris med tomatpølsegryter og elendig alternativ andre Ikke godt. Kaffe var ikke god der spisesalen.

Armbånd for alarm funkere ikke hele tatt, forsøke lader lange tid. Men førstatt ikke virket. Tror nok defekt eller tomt batteri. Stor overrasket de har ikke mobilalarm. Flere thon hotell som har mobilalarm.
Ingen armbånd, ingen mobilalarm så er ikke trygg når alarm går når jeg ikke hører
Den er minus stjerne pga armbånd.

Men tekst tv er nok thon kjede skyld. Ikke terminus..
Håper alle thon må fikser for tekst tv.

Jeg elsker lounge her for jeg føler avslappe.og egen verden.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Kjersti_B11
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Kjersti,

Først og fremst, tusen takk for veldig god tilbakemelding. Det er veldig beklagelig at vi ikke klarte å få alarm armbåndet til å virke optimalt. Vi har hatt noen nye sendere som har kranglet lit i det siste, men disse er nå skiftet og alt virker som det skal igjen. Angående tekst tv så skjønner jag godt at det er frustrerende at den er blitt fjernet. Håper uansett du kommer igjen ved en senere anledning.

Velkommen skal du være,