3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Vio.com
travelup.comUSD 143
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ved Oslo city, noe biltrafikk i gaten utenfor må påregnes. Men svært gode lydisolerte vinduer. Flott superior rom, med prosecco ved ankomst, gav oss en flying start på helgen. Kveldsmat om du ønsker, og en super frokost med stort utvalg. Kort vei til shopping, og enkel parkering!

Vi storkoste oss, takk for en flott opplevelse! Anbefales!!!

Takk, olej_rgenj2014
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Ole-Jørgen,

Først og fremst vil jag takke deg for at dere valgte å bo på Thon Hotel Terminus, og at du tok deg tid til å skrive en så god tilbakemelding. Det er så utrolig motiverende å lese at dere verdsetter service og kvaliteten på vårt hotell.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell. Veldig imøtekommende personale. Meget bra frokost, med stort utvalg av matretter. Flott designet rom, med kaffe, te og bar på rommet. Helt stille rom. Parkett gulv på rommet. Kommer garantert igjen til samme hotell.

Takk, Sigrun A
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei Sigrun,

Tusen takk for flott tilbakemelding. Jag setter stor pris på at du likte interiøret og at du syns at vår frokost og ikke minst service har en høy standard. Jag blir veldig glad for at du ønsker å benytte oss igjen, og håper du anbefaler oss videre til dine venner og betjente :)

Igjen tusen takk, og velkommen igjen

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Hadde aldri bodd her før nå, men på mange andre Thon Hotel i Oslo. Nyoppusset med flotte rom, hyggelige ansatte og god frokost. Strøket er ikke det aller beste, men viss man passer på å gå via Oslo City og Oslo S på kveldstid er det Ok. Ligger jo veldig sentralt plassert.

Takk, Gievddo

Hei Sundal,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss på Thon Hotel Terminus. Vi er veldig glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger.

Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 9. november 2018

Pent og komfortabelt hotell.

Gode senger, fin størrelse på dobbeltrommet og nyoppusset. Stille rom mot bakgården.

Veldig bra frokost! Fikk dessverre ikke forsøkt kveldsmaten.

Litt skuffende at rommet ikke var klart til innsjekking kl 15, årsaken var unormalt mange innsjekkinger lørdag formiddag.

Romtips: Rooms on the back side of hotel are quiet
Takk, Morten T

Hei Morten,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at rommene og ikke minst vår frokost falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 28. oktober 2018

I helga var eg for andre gong på dette hotellet, og det blir valgt på grunn av nærheten til Folketeateret. Begge gongene har eg møtt hyggelige folk i resepsjonen og ved frokosten, og ingenting å utsette på innsjekking. Me kom tidlig med nattoget og forventa ikkje rom med det same me kom til hotellet, men resepsjonisten var snar med å tilby å ringe til oss når rommet vart tilgjengelig. Super service og det som gir det det lille ekstra.

Nå i helga vart eg nærmast mållaus då eg og mitt reisefølge låste oss inn på hotellrommet og vart møtt av eit digert rom med separate senger, to (!) gode stoler (vanlegvis er det kun ein) og eit bad som ikkje var eit bøttekott. Utmerka frokost med stor variasjon.

Kommer garantert tilbake!

Romtips: Om du vil slippe trafikkstøy be om rom vendt mot bakgården.
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Elida S
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Elida,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger. At du ønsker å benytte oss igjen ved en senere anledning ser vi på som et kvalitetsstempel :)

Velkommen skal du være!