Johannes M
5,0 av 5 boblerAnmeldt 20. nov. 2018via mobile enheter
Kent K, General ManagerThon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. nov. 2018
Hei Johannes,

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive noen ord om din opplevelse. Vi gleder oss allerede til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Velkommen skal du være!

• Trip.com
    kr 1 108
0.7 km fra Thon Hotel Terminus
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 906
0.3 km fra Thon Hotel Terminus
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Bodde der i forbindelse med min bursdag,fikk et stort dobbeltrom med stort bad. Rent,gode senger,og resepsjonen kom senere med gave til meg siden jeg hadde rund dag. Noe som ikke var forventet men en hyggelig gest fra dem. Veldig bra frokost med godt utvalg! Dette hotellet kan trygt anbefales!😊

Takk, 251wanjam
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei 251wanjam,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold. Vi er særdeles glade for å lese at dine forventninger ble innfridd og at oppholdet ble vellykket. Jeg håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til hovedstaden.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ved Oslo city, noe biltrafikk i gaten utenfor må påregnes. Men svært gode lydisolerte vinduer. Flott superior rom, med prosecco ved ankomst, gav oss en flying start på helgen. Kveldsmat om du ønsker, og en super frokost med stort utvalg. Kort vei til shopping, og enkel parkering!

Vi storkoste oss, takk for en flott opplevelse! Anbefales!!!

Takk, olej_rgenj2014

Hei Ole-Jørgen,

Først og fremst vil jag takke deg for at dere valgte å bo på Thon Hotel Terminus, og at du tok deg tid til å skrive en så god tilbakemelding. Det er så utrolig motiverende å lese at dere verdsetter service og kvaliteten på vårt hotell.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell. Veldig imøtekommende personale. Meget bra frokost, med stort utvalg av matretter. Flott designet rom, med kaffe, te og bar på rommet. Helt stille rom. Parkett gulv på rommet. Kommer garantert igjen til samme hotell.

Takk, Sigrun A
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei Sigrun,

Tusen takk for flott tilbakemelding. Jag setter stor pris på at du likte interiøret og at du syns at vår frokost og ikke minst service har en høy standard. Jag blir veldig glad for at du ønsker å benytte oss igjen, og håper du anbefaler oss videre til dine venner og betjente :)

Igjen tusen takk, og velkommen igjen

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Hadde aldri bodd her før nå, men på mange andre Thon Hotel i Oslo. Nyoppusset med flotte rom, hyggelige ansatte og god frokost. Strøket er ikke det aller beste, men viss man passer på å gå via Oslo City og Oslo S på kveldstid er det Ok. Ligger jo veldig sentralt plassert.

Takk, Gievddo

Hei Sundal,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss på Thon Hotel Terminus. Vi er veldig glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger.

Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 9. november 2018

Pent og komfortabelt hotell.

Gode senger, fin størrelse på dobbeltrommet og nyoppusset. Stille rom mot bakgården.

Veldig bra frokost! Fikk dessverre ikke forsøkt kveldsmaten.

Litt skuffende at rommet ikke var klart til innsjekking kl 15, årsaken var unormalt mange innsjekkinger lørdag formiddag.

Romtips: Rooms on the back side of hotel are quiet
Takk, Morten T

Hei Morten,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at rommene og ikke minst vår frokost falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake til oss