Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
3 personer ser pÄ dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Bestill nÄ, betal under oppholdet
Vio.com
travelup.comUSD 146
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
123–128 av 1 473 anmeldelser
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Bodde der i forbindelse med min bursdag,fikk et stort dobbeltrom med stort bad. Rent,gode senger,og resepsjonen kom senere med gave til meg siden jeg hadde rund dag. Noe som ikke var forventet men en hyggelig gest fra dem. Veldig bra frokost med godt utvalg! Dette hotellet kan trygt anbefales!

Takk, 251wanjam
Kent K, General Manager pÄ Thon Hotel Terminus, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei 251wanjam,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold. Vi er sÊrdeles glade for Ä lese at dine forventninger ble innfridd og at oppholdet ble vellykket. Jeg hÄper vi kan fÄ gleden av Ä Þnske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til hovedstaden.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ved Oslo city, noe biltrafikk i gaten utenfor mÄ pÄregnes. Men svÊrt gode lydisolerte vinduer. Flott superior rom, med prosecco ved ankomst, gav oss en flying start pÄ helgen. Kveldsmat om du Þnsker, og en super frokost med stort utvalg. Kort vei til shopping, og enkel parkering!

Vi storkoste oss, takk for en flott opplevelse! Anbefales!!!

Takk, olej_rgenj2014

Hei Ole-JĂžrgen,

FÞrst og fremst vil jag takke deg for at dere valgte Ä bo pÄ Thon Hotel Terminus, og at du tok deg tid til Ä skrive en sÄ god tilbakemelding. Det er sÄ utrolig motiverende Ä lese at dere verdsetter service og kvaliteten pÄ vÄrt hotell.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell. Veldig imÞtekommende personale. Meget bra frokost, med stort utvalg av matretter. Flott designet rom, med kaffe, te og bar pÄ rommet. Helt stille rom. Parkett gulv pÄ rommet. Kommer garantert igjen til samme hotell.

Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
Takk, Sigrun A
Kent K, General Manager pÄ Thon Hotel Terminus, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei Sigrun,

Tusen takk for flott tilbakemelding. Jag setter stor pris pÄ at du likte interiÞret og at du syns at vÄr frokost og ikke minst service har en hÞy standard. Jag blir veldig glad for at du Þnsker Ä benytte oss igjen, og hÄper du anbefaler oss videre til dine venner og betjente :)

Igjen tusen takk, og velkommen igjen

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Hadde aldri bodd her fÞr nÄ, men pÄ mange andre Thon Hotel i Oslo. Nyoppusset med flotte rom, hyggelige ansatte og god frokost. StrÞket er ikke det aller beste, men viss man passer pÄ Ä gÄ via Oslo City og Oslo S pÄ kveldstid er det Ok. Ligger jo veldig sentralt plassert.

Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
Takk, Gievddo

Hei Sundal,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss pÄ Thon Hotel Terminus. Vi er veldig glade for Ä hÞre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger.

Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 9. november 2018

Pent og komfortabelt hotell.

Gode senger, fin stÞrrelse pÄ dobbeltrommet og nyoppusset. Stille rom mot bakgÄrden.

Veldig bra frokost! Fikk dessverre ikke forsĂžkt kveldsmaten.

Litt skuffende at rommet ikke var klart til innsjekking kl 15, Ă„rsaken var unormalt mange innsjekkinger lĂžrdag formiddag.

Romtips: Rooms on the back side of hotel are quiet
Takk, Morten T

Hei Morten,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse av vÄrt hotell. Jeg er glad for Ä hÞre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at rommene og ikke minst vÄr frokost falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake til oss