Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Vio.com
travelup.comUSD 148
120125 av 1 473 anmeldelser
Anmeldt 14. desember 2018

Hotellet er sentralt og det er er kort vei til Oslo S og Karl Johan. Kjempegod frokost med stort utvalg. Hyggelig personale. Men: Vi fikk et rom i 3. etasje vendt mot veien og med et digert lysende skilt på veggen til Gunerius. Vi ble holdt våken av trafikkstøy hele natten (veldig mange tunge kjøretøy som kjører her) og lyset fra skiltet kom inn gjennom sprekker mellom gardinene. Minibaren var også plassert rett ved sengen, og den laget mye lyd (av og på) gjennom natten. Det ble med andre ord en natt med lite søvn. Prisen på rommet var ganske stiv, og sto ikke forhold til verken romstørrelse eller støynivå.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, TorilB
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Hei Toril,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding angående ditt opphold her hos oss. Leit å høre at enkelte ting ikke stod til dine forventninger. Det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss. Din tilbakemelding tar vi med oss videre i vårt forbedringsarbeid. Vi håper at du til tross av dette vil komme tilbake, slik at vi kan rette ditt inntrykk av oss.

Du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Fikk enkeltseng i et usedvanlig lite rom hvor bevegelsesmuligheter var begrenset grunnet lite gulvplass og små rom. For 1400 natten forventer jeg mer. Koffert tok hele den lille gulvplassen, som er lite funksjonelt mtp brannsikkerhet. Ved rengjøring ble håndkle tatt uten at nytt ble lagt inn. Pluss for serviceinnstilt resepsjon samt godt utvalg til frokost. Dersom du vurderer å overnatte, be for guds skyld om et større rom. Vannkoker med utvalg av kaffe, men ikke teposer.

Takk, 415linen
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei 415linen,

Vi beklager for at vi ikke klarte leve opp til dine forventninger denne gangen. Vi har mange forskjellige romtyper, alt fra mindre enkeltrom til større junior suiter. Ta gjerne kontakt med oss direkte på terminus.booking@thonhotels.no for din neste bestilling slik at vi kan hjelpe deg å finne et ekstra hyggelig rom hos oss i anledning ditt neste besøk.

Velkommen igjen

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Rommet var stort og behagelig! Fint bad og veldig god service i resepsjonen og godt vasket på hotellrommet. Veldig god frokost i koselige omgivelser. Perfekt hotell som ligger nært alt i Oslo sentrum! Kommer gjerne igjen til dette hotellet! ☺️

1  Takk, JohannesM373
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Johannes,

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive noen ord om din opplevelse. Vi gleder oss allerede til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Velkommen skal du være!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Bodde der i forbindelse med min bursdag,fikk et stort dobbeltrom med stort bad. Rent,gode senger,og resepsjonen kom senere med gave til meg siden jeg hadde rund dag. Noe som ikke var forventet men en hyggelig gest fra dem. Veldig bra frokost med godt utvalg! Dette hotellet kan trygt anbefales!

Takk, 251wanjam

Hei 251wanjam,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold. Vi er særdeles glade for å lese at dine forventninger ble innfridd og at oppholdet ble vellykket. Jeg håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til hovedstaden.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ved Oslo city, noe biltrafikk i gaten utenfor må påregnes. Men svært gode lydisolerte vinduer. Flott superior rom, med prosecco ved ankomst, gav oss en flying start på helgen. Kveldsmat om du ønsker, og en super frokost med stort utvalg. Kort vei til shopping, og enkel parkering!

Vi storkoste oss, takk for en flott opplevelse! Anbefales!!!

Takk, olej_rgenj2014

Hei Ole-Jørgen,

Først og fremst vil jag takke deg for at dere valgte å bo på Thon Hotel Terminus, og at du tok deg tid til å skrive en så god tilbakemelding. Det er så utrolig motiverende å lese at dere verdsetter service og kvaliteten på vårt hotell.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!