4 personer ser på dette hotellet
Etrip
travelup.comUSD 148
119124 av 1 473 anmeldelser
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og lett innsjekking. Hotellet ligger sentralt plassert i byen med kort avstand fra Oslo s. Vi hadde booket et av de minste rommene, men de er store nok til et par. Greit utstyrte rom med tv, god dobbeltseng, minibar og safe. Badet var rent og pent, med standard opplegg som såpe, shampo og håndklær.

Frokosten er veldig bra, som på de fleste Thon hoteller, men til vår store overraskelse er det kveldsmat inkludert i prisen. Veldig stort pluss for dette!

Det eneste vi har å utsette på hotellet er utsikten fra vårt rom, som gikk rett til en bakgate med noen støyende duer som står tidlig opp om morgenen.
I tillegg har rommet et merkelig designelement med glassdør inn til badet. Helt ok om man bor alene, men til og med samboere kan ha et ønske om privatliv på badet når man gjør sitt fornødne. Selv om døren har frostet glass, kan man faktisk se gjennom den. Få byttet ut disse dørene med vanlig dør, så slipper man innsyn og lyder på avveie.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 727runeg
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Hei 727runeg,

Tusen takk for flott tilbakemelding og godt nytt år. Vi er så glade for at vi fikk muligheten til å ha deg som gjest. Takk for at du fremhever våre nye, fine rom og ikke minst vår frokost og kveldsmat. Leit å høre at enkelte ting ikke stod til dine forventninger. Din tilbakemelding tar vi med oss videre i vårt forbedringsarbeid.

Hjertelig velkommen tilbake til oss -

Anmeldt 14. desember 2018

Hotellet er sentralt og det er er kort vei til Oslo S og Karl Johan. Kjempegod frokost med stort utvalg. Hyggelig personale. Men: Vi fikk et rom i 3. etasje vendt mot veien og med et digert lysende skilt på veggen til Gunerius. Vi ble holdt våken av trafikkstøy hele natten (veldig mange tunge kjøretøy som kjører her) og lyset fra skiltet kom inn gjennom sprekker mellom gardinene. Minibaren var også plassert rett ved sengen, og den laget mye lyd (av og på) gjennom natten. Det ble med andre ord en natt med lite søvn. Prisen på rommet var ganske stiv, og sto ikke forhold til verken romstørrelse eller støynivå.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, TorilB
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Hei Toril,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding angående ditt opphold her hos oss. Leit å høre at enkelte ting ikke stod til dine forventninger. Det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss. Din tilbakemelding tar vi med oss videre i vårt forbedringsarbeid. Vi håper at du til tross av dette vil komme tilbake, slik at vi kan rette ditt inntrykk av oss.

Du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Fikk enkeltseng i et usedvanlig lite rom hvor bevegelsesmuligheter var begrenset grunnet lite gulvplass og små rom. For 1400 natten forventer jeg mer. Koffert tok hele den lille gulvplassen, som er lite funksjonelt mtp brannsikkerhet. Ved rengjøring ble håndkle tatt uten at nytt ble lagt inn. Pluss for serviceinnstilt resepsjon samt godt utvalg til frokost. Dersom du vurderer å overnatte, be for guds skyld om et større rom. Vannkoker med utvalg av kaffe, men ikke teposer.

Takk, 415linen
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei 415linen,

Vi beklager for at vi ikke klarte leve opp til dine forventninger denne gangen. Vi har mange forskjellige romtyper, alt fra mindre enkeltrom til større junior suiter. Ta gjerne kontakt med oss direkte på terminus.booking@thonhotels.no for din neste bestilling slik at vi kan hjelpe deg å finne et ekstra hyggelig rom hos oss i anledning ditt neste besøk.

Velkommen igjen

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Rommet var stort og behagelig! Fint bad og veldig god service i resepsjonen og godt vasket på hotellrommet. Veldig god frokost i koselige omgivelser. Perfekt hotell som ligger nært alt i Oslo sentrum! Kommer gjerne igjen til dette hotellet! ☺️

1  Takk, JohannesM373
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Johannes,

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive noen ord om din opplevelse. Vi gleder oss allerede til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Velkommen skal du være!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Bodde der i forbindelse med min bursdag,fikk et stort dobbeltrom med stort bad. Rent,gode senger,og resepsjonen kom senere med gave til meg siden jeg hadde rund dag. Noe som ikke var forventet men en hyggelig gest fra dem. Veldig bra frokost med godt utvalg! Dette hotellet kan trygt anbefales!

Takk, 251wanjam

Hei 251wanjam,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold. Vi er særdeles glade for å lese at dine forventninger ble innfridd og at oppholdet ble vellykket. Jeg håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til hovedstaden.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!