Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Etrip
travelup.comUSD 146
Anmeldt 17. januar 2019

Svært god service ved bestilling av hotellrom.
Jeg var så heldig å fikk et stort flott rom med badekar.
Det var nytt siden sist gang jeg var der med at det var kveldsmat også inkl. i prisen og kveldsmaten var også god
Det er også veldig bra at det har blitt mye hyggeligere på hotellrommene med at det har blitt farger.

• Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Ole1968
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei Ole,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold. Vi er særdeles glade for å lese at dine forventninger ble innfridd og at oppholdet ble vellykket. Jeg håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til hovedstaden.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt hotel for forretningsreiser , sentralt for å komme seg med tog og annen offentlig kommunikasjon rundt i Oslo og omegn. Hotellet er moderne med hyggelige og serviceinnstilt betjening. Rent og pent med god mat.

Takk, Ernst H

Hei Ernst,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss på Thon Hotel Terminus. Vi er veldig glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger.

Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Jeg bor mye på dette hotellet . Nært ulike konsertarenaer.
Nært til alt egentlig, ikke så stort, men det trenger det ikke være. Rommene er pene.
Frokosten byr på det du trenger. Trivelig betjening.
Hotellet har kveldsmat fra kl. 18 inkl i prisen.
Du kan trygt velge dette hotellet

Takk, Linda S

Hei Linda,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, og for at du deler din opplevelse. Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at rommene, personale og ikke minst at vår frokost og kveldsmat falt i smak.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Dette hotellet er gull. Vi er så fornøyde hver gang, de ansatte er smilende og serviceinnstilt, frokosten er helt fantastisk! Rommene er fine, sengene gode og for oss som kommer langveisfra er beliggenheten helt perfekt. Kan ikke få skrytt nok av dette hotellet og har allerede anbefalt det til flere reisende. Kommer snart tilbake

1  Takk, camilla k
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Hei Camilla,

Det er en glede å lese hvor fornøyd du var med oppholdet. Tusen takk for at du fremhever både servicen, rommene og ikke minst vår frokost. Dette motiverer oss ekstra mye, og vi lover å levere like godt ved ditt neste opphold.

Så ses vi igjen om ikke altfor lenge, hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og lett innsjekking. Hotellet ligger sentralt plassert i byen med kort avstand fra Oslo s. Vi hadde booket et av de minste rommene, men de er store nok til et par. Greit utstyrte rom med tv, god dobbeltseng, minibar og safe. Badet var rent og pent, med standard opplegg som såpe, shampo og håndklær.

Frokosten er veldig bra, som på de fleste Thon hoteller, men til vår store overraskelse er det kveldsmat inkludert i prisen. Veldig stort pluss for dette!

Det eneste vi har å utsette på hotellet er utsikten fra vårt rom, som gikk rett til en bakgate med noen støyende duer som står tidlig opp om morgenen.
I tillegg har rommet et merkelig designelement med glassdør inn til badet. Helt ok om man bor alene, men til og med samboere kan ha et ønske om privatliv på badet når man gjør sitt fornødne. Selv om døren har frostet glass, kan man faktisk se gjennom den. Få byttet ut disse dørene med vanlig dør, så slipper man innsyn og lyder på avveie.

Takk, 727runeg

Hei 727runeg,

Tusen takk for flott tilbakemelding og godt nytt år. Vi er så glade for at vi fikk muligheten til å ha deg som gjest. Takk for at du fremhever våre nye, fine rom og ikke minst vår frokost og kveldsmat. Leit å høre at enkelte ting ikke stod til dine forventninger. Din tilbakemelding tar vi med oss videre i vårt forbedringsarbeid.

Hjertelig velkommen tilbake til oss -