Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotell, service og tilbud. Svært sentralt, med fine og rene rom, nydelig frokostbuffet og glimrende service. Var litt uheldig med mye bråk fra gata første natta , men fikk byttet rom uten problemer. Kommer garantert tilbake ved neste Oslobesøk.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, JohnOve
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei John Ove,

Tusen takk for fin tilbakemelding. Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at vår frokost falt i smak. Takk for at du fremhever våre kjære ansatte som alltid gjør sitt ytterste for at våre gjester skal føle ekte besøksglede.

Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 1. februar 2019

Var her i høst 2018, så er jeg her igjen.. Frokost var bedre enn forrige gang.. så håper bedre neste gang. men I dag de kelner bare sure det likte jeg ikke , skulle ønske de smile bedre om morgen..:)

Bra at dere har fiks brannalarm klokka som er virket..
morsomt de har ørepropp.. Jeg trenger ikke det.. alltid stille uansett hva som skjer rundt

Jeg føler meg ikke nok tiden der, og var jo syk.. så jeg kommer tilbake om 2 uker..
Sees..:)

• Reisetype: Reiste alene
Takk, Kjersti_B11

Hei Kjersti,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det betyr mye for oss at gjestene våre trives. Det varmer i våre hotell hjerter at du velger oss igjen, siden vi ser på det som et kvalitets stempel :)

Velkommen skal du være,

Anmeldt 17. januar 2019

Svært god service ved bestilling av hotellrom.
Jeg var så heldig å fikk et stort flott rom med badekar.
Det var nytt siden sist gang jeg var der med at det var kveldsmat også inkl. i prisen og kveldsmaten var også god
Det er også veldig bra at det har blitt mye hyggeligere på hotellrommene med at det har blitt farger.

• Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Ole1968
Kent K, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei Ole,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold. Vi er særdeles glade for å lese at dine forventninger ble innfridd og at oppholdet ble vellykket. Jeg håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til hovedstaden.

Igjen, tusen takk og velkommen igjen!

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt hotel for forretningsreiser , sentralt for å komme seg med tog og annen offentlig kommunikasjon rundt i Oslo og omegn. Hotellet er moderne med hyggelige og serviceinnstilt betjening. Rent og pent med god mat.

Takk, Ernst H

Hei Ernst,

Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet her hos oss på Thon Hotel Terminus. Vi er veldig glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du opplevde at du fikk god service og at hotellet sto til dine forventninger.

Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Jeg bor mye på dette hotellet . Nært ulike konsertarenaer.
Nært til alt egentlig, ikke så stort, men det trenger det ikke være. Rommene er pene.
Frokosten byr på det du trenger. Trivelig betjening.
Hotellet har kveldsmat fra kl. 18 inkl i prisen.
Du kan trygt velge dette hotellet

Takk, Linda S

Hei Linda,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, og for at du deler din opplevelse. Jeg er glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss, og at rommene, personale og ikke minst at vår frokost og kveldsmat falt i smak.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.