kr 1 907
5,0 av 5 boblerAnmeldt 18. juli 2020via mobile enheter
Stine Nordhaug, General ManagerThon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2020
Kjære gjest,
Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss! Det er hyggelig at dere hadde et fint opphold hos oss og at dere gjerne vil komme tilbake.
Vi prøver å godt vi kan å unngå kø under frokosten for det er kjedelig å stå i kø, men har samtidig stor forståelse for at gjestene våre nå i ferien ønsker å sove lenge. Godt å høre at frokosten var nydelig når det ble bord ledig til dere!

Vi takker for tilbakemeldingen og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

kr 3 913
    kr 1 598
    kr 1 745
0.2 km fra Thon Hotel Terminus
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 1 035
    kr 1 637
7.4 km fra Thon Hotel Terminus
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra beliggenhet, hyggelig betjening og fine og rene rom! Hotellet hadde en veldig god løsning på koronasituasjonen, der servitøren la det du ønsket på fatet, og de hadde også varmmat til frokost.

1  Takk, 633veronicaj
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemeldingen etter besøket hos oss, det setter vi utrolig stor pris på. Det er hyggelig å få tilbakemelding på at de ansatte er hyggelig og at rommene er rene. Vi har jobbet mye med frokosten i denne tiden og er glade for å høre at dere synes løsningen vår var bra. Nå serverer vi frokost som buffet der gjestene selv forsyner seg igjen med noen ekstra rutiner og retningslinjer for hvordan dette skal gjennomføres.

Vi takker for at dere valgte å bo hos oss og ønsker på snarlig gjensyn!

Anmeldt 9. juli 2020

Servicen var topp i alle ledd
Rommet var helt ok
Hotellet ligger sentralt
Alt var meget bra ingen ting å bemerke
okokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokok

alt meget bra alt meget bra alt meget bra alt meget bra

Hvorfor mase med 200 tegn når alt er meget bra
Kokk ko kokk ko kokk ko kokk ko kokk ko

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, KristofferK187

Kjære Kristoffer,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding etter besøket ditt hos oss.
Det er godt å høre at du hadde det fint og at servicen var topp i alle ledd.

Vi ønsker deg en fortsatt god sommer og velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Store, romslige rom og fantastisk betjening ☺️ Sentralt, og gode parkeringsmuligheter. Passet perfekt for en familie med to voksne og to barn. De ansatte gjorde et innsats for at vi skulle føle oss velkommen! Svært fornøyd!

1  Takk, 860karianneh
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Kjære Karianne,

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding etter besøket hos oss. Det er veldig godt å høre at dere hadde det fint hos oss!
Ekstra godt varmer det selvfølgelig når du skryter av personalet - de står på dag og natt for at alle våre gjester skal ha det bra. Det godt å se at det legges merke til og tilbakemeldinger som denne gjør at de jobber enda hardere for at alle skal være fornøyde.
Vi ønsker dere alle 4 en riktig god sommer videre og så håper jeg at vi sees snart igjen!

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Noen ganger når man er sliten og har reist langt er resepsjonen stedet man blir tatt i mot. Da er det ekstra hyggelig att de kan hjelpe deg når man har gjort en feil med bestillingen, alt løste seg og vi er kjempe takknemlig for servicen vi fikk. Vi kommer med glede tilbake til dette flotte hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, cristoffere2017
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å lese at våre ansatte tok dere godt imot ved ankomst og at alt løste seg for dere. Det beste vi vet er å få skryt av våre ansatte! Tilbakemeldingen din er delt med alle våre, inkludert Gery som sjekket dere inn.

Vi takker for besøket og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Super service og utrolig hyggelig resepsjonist😄 Vi kom super stresset og var i nød for en printer. Ble møtt av en blid resepsjonist og veldig hjelpsom. Skal definitivt tilbake som gjester. Kjempe fin beliggenhet og flott lobby.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, ikaaao
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Hei!

Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi blir ekstra stolte og vokser noen centimeter når vi får skryt av våre ansatte og deler selvfølgelig denne tilbakemeldingen med de.

Velkommen til oss ved en senere anledning!