2 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 180
TripadvisorUSD 180
Trip.comUSD 182
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fikk et Business rom for 2 voksne og 2 barn til en veldig bra pris. Betjeningen bar kjempehyggelig og rommet var rent og pent.
Synes hotellet hadde gjort sitt med tanke på Covid 19. Så her var alt på stell. Er veldig sentralt og kort vei til parkeringshus med 30 prosent rabatt. Frokosten var kjempebra.
Anbefaler dette hotellet

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 414kaib
Johanna Howe, Other på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære 414kaib, tusen takk for din positive tilbakemelding!
Det er veldig hyggelig å lese at dere følte dere trygge hos oss med tanke på smittevern - det er viktig for oss!

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning, Team Thon Hotel Terminus ønsker dere en fortsatt strålende sommer!

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Umulig å sove på rommet pga viftestøy. Finn et annet hotell. Frokost og service var bra, men rommet gikk det ikke an å være på. De kunne ikke skru ned vent. Anlegg!
Det sto også i app ved bestilling at det var gratis parkering, ble fakturert 420,- PR døgn - 35% på hotell kort.

1  Takk, 521ronnyl
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære Ronny,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter besøket, det setter vi stor pris på.
Jeg beklager at ventilasjonsanlegget laget så mye støy at det ikke var mulig å få sove. Vi har nå justert ned ventilasjonsanlegget vårt etter at vi fikk flere tilbakemeldinger i slutten av forrige uke og dette skal hjelpe på.
En av mine ansatte tar kontakt med deg vedrørende rommet.

Vi har en avtale med Spektrum p-hus i sommer om gratis parkering der. Dette parkeringshuset ligger 2-3 minutters gange fra hotellet. Vi har dessverre ikke samme avtale med parkeringshuset under Oslo City.

Vi ønsker dere en riktig fin sommer videre og håper vi får muligheten til å vise oss frem fra en bedre side ved en senere anledning.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fikk stort rom med eget soverom til oss 3. Rent og fint rom og hyggelig personale. Kommer gjerne igjen.
Kjedelig å stå i kø for frokost, men skjønner grunnen (covid19) frokosten var uansett nydelig.TS

1  Takk, Torisve
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss! Det er hyggelig at dere hadde et fint opphold hos oss og at dere gjerne vil komme tilbake.
Vi prøver å godt vi kan å unngå kø under frokosten for det er kjedelig å stå i kø, men har samtidig stor forståelse for at gjestene våre nå i ferien ønsker å sove lenge. Godt å høre at frokosten var nydelig når det ble bord ledig til dere!

Vi takker for tilbakemeldingen og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra beliggenhet, hyggelig betjening og fine og rene rom! Hotellet hadde en veldig god løsning på koronasituasjonen, der servitøren la det du ønsket på fatet, og de hadde også varmmat til frokost.

1  Takk, 633veronicaj

Kjære gjest,
Tusen takk for tilbakemeldingen etter besøket hos oss, det setter vi utrolig stor pris på. Det er hyggelig å få tilbakemelding på at de ansatte er hyggelig og at rommene er rene. Vi har jobbet mye med frokosten i denne tiden og er glade for å høre at dere synes løsningen vår var bra. Nå serverer vi frokost som buffet der gjestene selv forsyner seg igjen med noen ekstra rutiner og retningslinjer for hvordan dette skal gjennomføres.

Vi takker for at dere valgte å bo hos oss og ønsker på snarlig gjensyn!

Anmeldt 9. juli 2020

Servicen var topp i alle ledd
Rommet var helt ok
Hotellet ligger sentralt
Alt var meget bra ingen ting å bemerke
okokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokok

alt meget bra alt meget bra alt meget bra alt meget bra

Hvorfor mase med 200 tegn når alt er meget bra
Kokk ko kokk ko kokk ko kokk ko kokk ko

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, KristofferK187

Kjære Kristoffer,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding etter besøket ditt hos oss.
Det er godt å høre at du hadde det fint og at servicen var topp i alle ledd.

Vi ønsker deg en fortsatt god sommer og velkommen tilbake ved en senere anledning!