Booking.comUSD 170
TripadvisorUSD 156
FindHotel
eDreamsUSD 170
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig og service-innstilt personale. Meget sentral beliggenhet, med gangavstand til Karl-Johan, Operaen, og nærmeste nabo til Oslo City, med mange shopping-muligheter. God frokost, og rene rom.
Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Kvaksoman
Johanna Howe, Annet på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære Kvaksoman

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Det er fantastisk å lese at du er fornøyd med servicen du mottok under ditt opphold - det gleder oss!

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Etter å ha sett fasaden på hotellet var forventningene ganske lave til hotellbesøket. Vi ble derfor veldig overrasket da vi kom inn og så rommene vi hadde bestilt. De var romslige, innbydende og moderne. Små detaljer som lydplanke, Google Chrome støtte på TV og dobbel vask var ting som gjorde oss ekstra tilfreds. Standardutrystning som minibar, strykebrett og safe var selvsagt på plass.

Frokosten var et kapittel for seg. Alle i familien fant noe de likte, og restauranten var lys og fin.

Alt i alt en topp opplevelse. Her kommer vi gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Ole_Brun

Kjære Ole_Brun

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig hyggelig å se at dere trivdes på rommene våre og at oppholdet ble vellykket. I disse spesielle tider er det ekstra hyggelig å lese at dere var fornøyde med frokostutvalget. Vi har jobbet mye med frokosten slik at våre gjester skal få en fin opplevelse samtidig som smittevern overholdes.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juli 2020

Fresht og rent rom. Nespressomaskin på rommet. Stille og rolig til tross for at det var helg og midt i sentrum (vi fikk uoppfordret rom mot bakgård). Veldig serviceinnstilt resepsjonist. Gratis parkering i P-hus i sommer. Veldig sentralt. Bra utvalg på frokostbuffeten. Både datter og mor var veldig fornøyd.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 336lises
Johanna Howe, Other på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære 336lises, tusen takk for din tilbakemelding!
Det er veldig hyggelig å se at dere var fornøyde med oppholdet, vi ser frem til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake.

Team Thon Hotel Terminus ønsker dere en fortsatt strålende sommer!

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fikk et Business rom for 2 voksne og 2 barn til en veldig bra pris. Betjeningen bar kjempehyggelig og rommet var rent og pent.
Synes hotellet hadde gjort sitt med tanke på Covid 19. Så her var alt på stell. Er veldig sentralt og kort vei til parkeringshus med 30 prosent rabatt. Frokosten var kjempebra.
Anbefaler dette hotellet

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 414kaib

Kjære 414kaib, tusen takk for din positive tilbakemelding!
Det er veldig hyggelig å lese at dere følte dere trygge hos oss med tanke på smittevern - det er viktig for oss!

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning, Team Thon Hotel Terminus ønsker dere en fortsatt strålende sommer!

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Umulig å sove på rommet pga viftestøy. Finn et annet hotell. Frokost og service var bra, men rommet gikk det ikke an å være på. De kunne ikke skru ned vent. Anlegg!
Det sto også i app ved bestilling at det var gratis parkering, ble fakturert 420,- PR døgn - 35% på hotell kort.

1  Takk, 521ronnyl
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære Ronny,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter besøket, det setter vi stor pris på.
Jeg beklager at ventilasjonsanlegget laget så mye støy at det ikke var mulig å få sove. Vi har nå justert ned ventilasjonsanlegget vårt etter at vi fikk flere tilbakemeldinger i slutten av forrige uke og dette skal hjelpe på.
En av mine ansatte tar kontakt med deg vedrørende rommet.

Vi har en avtale med Spektrum p-hus i sommer om gratis parkering der. Dette parkeringshuset ligger 2-3 minutters gange fra hotellet. Vi har dessverre ikke samme avtale med parkeringshuset under Oslo City.

Vi ønsker dere en riktig fin sommer videre og håper vi får muligheten til å vise oss frem fra en bedre side ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,

Stine Nordhaug