2 personer ser på dette hotellet
TripadvisorUSD 176
Trip.comUSD 176
Lol.travelUSD 223
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Hadde sett frem til en natt på hotell, men ble meget skuffet. Når vi kom var rommet meget varmt (det var en varm ettermiddag) det var ingen mulighet for AC, vifte eller å åpne vinduet (heller ikke å bytte rom) I dusjen lå det igjen en avklipt negl etter forrige gjest… Siden vi hadde fri tenkte vi å ta litt sen frokost dagen etter (kl 09.00), men det var ingen vits, for før fuglene hadde stått opp satte de i gang med gravemaskin rett utenfor vinduet. Hadde ikke fått informasjon om støyende arbeid. Frokosten var veldig bra!!- men vi velger et annet hotell neste gang!!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, bentet635
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt besøk. Vi setter stor pris på dette da tilbakemeldinger er vår absolutt beste pekepinn på hva vi må forbedre.
Jeg beklager så mye at besøket ikke stod til forventningene, det er på ingen måte slik vi ønsker å fremstå. Rommene skal selvfølgelig være helt rene og vi har tatt dette opp med vår husøkonom for å unngå dette i fremtiden. Vi jobber kontinuerlig med å optimalisere temperaturen på hotellet, men det er dessverre ikke alltid vi lykkes og spesielt i overgangsperioden mellom sommer og høst når det er store temperatursvingninger. Vi har 1 rom på hotellet der vinduet ikke kan åpnes og jeg regner med at dere da bodde på det rommet med et stor rundt vindu? Be gjerne om å få bytte rom om rommet ikke er bra! Oslo kommune har tatt opp trikkeskinnene utenfor hotellet, dette har dessverre til tider gitt en del støy. Dette arbeidet er snart avsluttet og det er om litt bare vanlige bylyder å høre utenfor hotellet.
Veldig godt at dere fikk en god frokost før dere sjekket ut!
Vi håper vi får vise oss frem fra en bedre side ved en senere anledning og ønsker dere velkommen tilbake til oss!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 16. januar 2021 via mobile enheter

Har nok en gang hatt gleden av å overnatte på Thon Hotel Terminus. Hotellet tar smittevern på alvor, og jeg føler meg trygg og ivaretatt som gjest ved hotellet. Skinnende rene rom, ved mitt besøk var det iskaldt i hovedstaden men rommet var godt og varmt og deilig varmt baderom. Betjeningen leverer service og varme i særklasse , kanskje den beste servicen i Oslo. Frokosten er av type a'la carte, og man kan velge i ett generøst utvalg av retter, og de stiller gjerne opp med noe ekstra om det ikke står på menyen om du ønsker. Rommene er lekre og velholdte. Jeg anbefaler Thon hotel Teminus på det varmeste.

Dato for oppholdet: januar 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, thoradolfb
Stine Nordhaug, General Manager på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2021

Kjære Thor Adolf,

Det er alltid meget hyggelig å ønske deg velkommen hos oss! Vi er så glade for å se våre stamgjester på besøk i en tid der ikke mange reiser.
Tilbakemeldingen din varmer alle våre hotellhjerter. Det er utrolig godt å høre at du føler deg trygg og ivaretatt og at frokost og renhold er på topp. Allikevel er det tilbakemeldingen om at de ansatte leverer service og varme i særklasse som gjør at jeg smiler ekstra i dag - de er alle så utrolig dyktige og det gleder meg mye når andre ser og anerkjenner dette.

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, håper vi sees snart igjen!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 16. desember 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale. God frokost. Flotte rom. Kunne vært bedre renhold. Vi fikk ikke rene glass på rommet lørdag. Syns man bør få det når man skal være hele helgen. Sengen knirket mye når man satte seg ned i den. Sengen var ellers god å sove i.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Groiren

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemeldingen etter besøket, det setter vi utrolig stor pris på.
Jeg beklager at dere ikke fikk rene glass, det skal vi følge opp med våre servicemedarbeidere slik at rutinen kommer på plass.
Sengen sjekker vi opp i, det kan dessverre hende den har stått litt forkjært slik at den har knirket. Det er hyggelig å høre at den var god å sove i til tross for litt knirk.

Vi takker for besøket og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 6. november 2020 via mobile enheter

Jeg er stadig på jobb i Oslo hvor jeg bor på hotell. Thon hotel Terminus er en absolutt favoritt! Man blir møtt med et smil i resepsjonen, god service, gode medlemsfordeler og god frokost! Anbefales!!

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, Exploration214541
Johanna Howe, Annet på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Kjære Exploration214541

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!

Din tilbakemelding motiverer oss i utfordrende tider! Vi er stolte av å være blant dine favoritthoteller og å ha deg som stamgjest!

Vi gleder oss til neste gang vi kan ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 21. oktober 2020

Det er dårlige tider for hotellbransjen. Jeg følte meg derfor svært godt mottatt da jeg kom på morgenen, og fikk utdelt romnøkkel lenge før lønsj. Betjeninga var uhyre vennlige, sørvisen forøvrig diskret, renholdet godt og frokosten ålreit - kanskje uten det lille ekstra. Men det var svært få gjester på hotellet. Jeg har bodd på Terminus før, og kommer sikkert til å gjøre det igjen. Beliggenheten er jo vanskelig å slå.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, bin_dalen

Kjære bin_dalen,

Tusen takk for tilbakemeldingen angående ditt opphold.

Som du nevner er det utfordrende tider for hotellbransjen, pandemien fører til at det er få gjester og hotellet må driftes på en annen måte enn tidligere. Med tanke på den vanskelige situasjonen er det utrolig hyggelig å lese at du var fornøyd med service og renhold! Frokostbuffeten er ikke like omfattende som tidligere, men vi forsøker å dekke de fleste ønsker, dersom det var noe du manglet gi oss gjerne beskjed slik at vi kan servere dette ved ditt neste opphold. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!