heidiugla
Dato for oppholdet: juli 2023
Marlena Steciuk, MarketingThon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. juli 2023
Kjære Heidiugla,
Tusen takk for din tilbakemelding etter besøk hos oss.
Vi er så glad at du er fornøyd med vårt hotell, frokost og service.
Håper at du kommer tilbake til oss!
kr 3 525
    kr 1 321
    kr 1 590
3.9 km fra Thon Hotel Terminus
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 902
0.5 km fra Thon Hotel Terminus
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 28. juni 2023

Kjempefornøyd med rommet, litt for varmt på natten. Hyggelig betjening og god frokost. God atmosfære, masse farger og ikke for stort. Rent og en veldig god seng som alltid hos Thon. Overraskende lite støy( 7 etg) Kommer garantert til å bo på dette hotellet flere ganger.

Romtips: Bodde i 7 etg. Stort flott rom med alt du trenger.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, X467MLlindab
Marlena Steciuk, Marketing på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2023

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er alltid hyggelig å lese at våre gjester er fornøyd med hotellet etter utsjekk. Alle våre ansatte vil være glade etter å ha lest kommentaren din.
igjen tusen takk og velkommen tilbake!
Team Terminus

Anmeldt 26. juni 2023

overaskende bra. jeg overnatter alltid på Bristol. men det var fullt. så det ble tre netter på Terminus. jeg har sjeldent blitt møtt av så hyggelig personale. både i resepsjon og i frokostsalen. frokosten var veldig god. det som ikke var fullt så bra var at det kun var en heis i drift. dette bør gjøres noe med . og utrolig lite bad. Men ellers så var dette en positiv opplevelse og som de fleste at Thonhotellene så kommer jeg gjerne igjen.:) Hadde aldri hørt om dette før. Men kommer til å anbefale det til andre.

Takk, Trond L

Kjære gjest,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er så glad at du er fornøyd meg vårt hotell, frokost og ikke minst personale. Vi jobber hard hver dag for at alle våre gjester føler seg sett, hørt og forstått.
vi sees!

Anmeldt 26. juni 2023

Veldig støvete i gangen inn til rommet, i tillegg var det ikkje reint inne på rommet.
Ingen air condition, så rommet var nærmere 30 grader på natten. Vi fikk bare låne 1 vifte sjølv om vi var 4 betalende gjester.

Takk, bovs113
Anmeldt 15. juni 2023

Veldig greit for en enkel overnatting, Men er du en stor voksen person, sjekk plassering av toalett, så slipper du å ha døren åpen...
Innsjekk og service var veldig bra. Frokosten var topp standar, hyggelig og serviceinnstilt stab. Thon på sitte beste når det gjelder service.

Romtips: Sjekk plassering av toalett hvis du er en stor person.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 696svenerikh
Marlena Steciuk, Marketing på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2023

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
De er så hyggelig å lese at du er fornøyd med vår frokost og ikke minst service! Vi gleder oss!
Igjen tusen takk og håper at du kommer tilbake til oss i framtiden.
Team Terminus

Anmeldt 30. mai 2023

Vi hadde et fint opphold på Thon Hotell Terminus. Hyggelig betjening som ønsket oss velkommen. Fint og rent rom med god seng. Bra utvalg på frokostbuffeten, vegan og vegetarvennlig. Hotellet ligger sentralt med gangavstand til butikkene. Det ligger også nært de fleste kollektivtransport-stoppene, slik at det er lett til å ta feks trikken til Vigelandsparken.

Alt i alt så er vi strålende fornøyde med hotelloppholdet vårt.
På gjensyn Thon Hotell Terminus.

Dato for oppholdet: mai 2023
Takk, Marta Maria H
Marlena Steciuk, Marketing på Thon Hotel Terminus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2023

Kjære Marta,

Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding! Vi gjør vår beste hver dag slik at alle gjester er fornøyd som deg :)
Håper at du velger oss på din neste tur til Oslo.